Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 43 – Τροποποίηση του άρθρου 34 του ν. 2682/1999 – Δαπάνες αποζημίωσης του προσωπικούΣχόλιο του χρήστη Ευάγγελος | 7 Σεπτεμβρίου 2020, 12:00
Συνεπώς η ΑΠΑ (μη επιχειρησιακοί και σε ανοιχτή γραμμή ίσως με την εκάστοτε κυβέρνηση) έχοντας εξασφαλίσει τα δικά της χρήματα, θα κρίνει κατά πόσο επιτεύχθηκαν οι στόχοι για να πάρουν χρήματα οι της ΥΠΑ, οι οποίοι κάθε σεζόν θα βρίσκονται στις γνωστές ιδιαίτερες συνθήκες του κλάδου, κυνηγώντας εκτός των άλλων και στόχους για να αποζημιωθεί η δουλειά τους (τη στιγμή μάλιστα που εδώ και χρόνια κάθε καλοκαίρι ο κλάδος ξεκάθαρα "βάζει πλατη" με διαρκώς αυξημένες απαιτήσεις κάθε σεζόν...για το τουριστικό συνάλλαγμα!). Αναλογίζεται κανείς ότι ο συγκεκριμένος τομέας σχετίζεται άμεσα με την ασφάλεια των πτήσεων, οι συνθήκες είναι πολύ συγκεκριμένες και ιδιαίτερες (διεθνώς αναγνωρισμένο αυτό) και πως η λογική του "καρότο και μαστίγιο" δεν θα έχει κανένα απολύτως επιθυμητό αποτέλεσμα αλλά πολύ πιθανό να οδηγήσει σε δυσάρεστες καταστάσεις; Αναλογίζεται κανείς πως ο συγκεκριμένος τομέας σχετίζεται άμεσα με τη μόνη βαριά βιομηχανία που έχει απομείνει στη χώρα (βλέπε τουριστικό συνάλλαγμα); Ποιοι και γιατί επιδιώκουν τη βαθμιαία απαξίωση του κλάδου και του έμψυχου δυναμικού που τον απαρτίζει;