Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 25 – Κανονισμοί Επίγειας ΕξυπηρέτησηςΣχόλιο του χρήστη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ | 10 Αυγούστου 2010, 14:14
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχόλια της Goldair Handling, σχετικά με τη διαβούλευση, με σκοπό την Αναδιοργάνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και άλλων διατάξεων: Η εισαγόμενη με τα άρθρα 24 και 25 του νομοσχεδίου ρύθμιση κινείται στην ορθή κατεύθυνση της απελευθέρωσης της αγοράς των υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης. Όμως η δυνατότητα περιορισμού του αριθμού των φορέων σε ορισμένα αεροδρόμια ακόμη και σε ένα πάροχο χωρίς να προσδιορίζονται με σαφήνεια οι λόγοι του περιορισμού καθώς και τα κριτήρια επιλογής του μοναδικού παρόχου, οδηγεί σε ανασφάλεια δικαίου, πολλώ μάλλον αφού η διάταξη του άρθρου 24 αποκλείει την εφαρμογή του άρθρου 10 «ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΕΙΣ» του Π.Δ. 285/1998 χωρίς, με τις προτεινόμενες διατάξεις, να ρυθμίζεται το θέμα κατά τρόπο διεξοδικό. Η εμπειρία που αποκομίσθηκε από την εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 91 του Ν. 3842/2010 κατέδειξε ότι ορισμένες επιχειρησιακές δυσλειτουργίες οδήγησαν στην δημιουργία υπέρογκων και άσκοπων επιβαρύνσεων των φορέων, οι οποίες θα μπορούσαν να αποφευχθούν στο μέλλον με την χορήγηση της δυνατότητας κοινής χρήσεως εξοπλισμού και προσωπικού, ειδικά στα αεροδρόμια με μικρή ή εποχική επιβατική κίνηση. Ειδικά δε για τα αεροδρόμια αυτά θα πρέπει να εξετασθεί το ενδεχόμενο του αποκλεισμού της δυνατότητας αυτοεξυπηρέτησης, η οποία καθιστά την βιωσιμότητα του φορέα παροχής υπηρεσιών προς τρίτους προβληματική. Τέλος, όσον αφορά την τιμολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών για τις κατηγορίες 3 και 5 , πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη το γεγονός ότι σε αρκετούς περιφερειακούς αερολιμένες ή ομάδες αυτών , επιχειρούν κατ’ αποκλειστικότητα αεροπορικές εταιρείες όπου έχοντας την επιλογή της αυτοεξυπηρέτησης , κατέχουν συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων εταιρειών , καθιστώντας τη συγκεκριμένη ρύθμιση ως τροχοπέδη στον υγιή ανταγωνισμό των φορέων επίγειας εξυπηρέτησης.