Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 43 – Τροποποίηση του άρθρου 34 του ν. 2682/1999 – Δαπάνες αποζημίωσης του προσωπικούΣχόλιο του χρήστη Θ. Χειμωνέττος | 7 Σεπτεμβρίου 2020, 16:34
Η αντιμετώπιση του κλάδου Πληροφοριών Πτήσεων Αεροδρομίου Π.Π.Α. - AFISO (Τηλεπικοινωνιών), από το υπουργείο υποδομών και μεταφορών, όπου αφαιρέθηκαν 2 μονάδες Eurocontrol για να πάνε άλλο κλάδο, δημιούργησε φαινόμενα ανισότητας. Στην ίδια οργανική μονάδα υπάλληλοι διαφορετικών κλάδων, με τα ίδια πτυχία και με το ίδιο αντικείμενο πληρώνονται άνισα, με μεγάλο αδικημένο τον υπάλληλο που παρέμεινε ή επέλεξε να παραμείνει στον κλάδο AFISO. Η ανισότητα αυτή πρέπει να διορθωθεί και να επιστραφεί το 2% στον κλάδο AFISO. Αυτή ήταν και η δέσμευση του υπουργού υποδομών και μεταφορών κ Καραμανλή. Η μετάβαση των περίπου 70 ατόμων από AFISO σε άλλο κλάδο με βάση τον νόμο 4427/16 δεν μπορεί να πριμοδοτήσει τον άλλο κλάδο με 2% γιατί ο κλάδος AFISO έχει λειτουργικά κενά και είναι ήδη σε διαδικασία ενίσχυσης με 40 υπαλλήλους με την διαδικασία της μετάταξης και της νέας πρόσληψης, όπως έχει κοινοποιηθεί εγγράφως. Όπου πρακτικά σημαίνει περαιτέρω μείωση των αποδοχών των AFISO με το υπάρχον ποσοστό. Ο κλάδος AFISO έχει φυσική παρουσία σε πάσης φύσεως αεροδρόμια σε όλη την χώρα. Στα περιφερειακά ελεγχόμενα αεροδρόμια εκτός από καθήκοντα Αεροναυτικών Τηλεπικοινωνιών COM Ops έχει καθήκοντα Αεροναυτικών Πληροφοριών (AIS) και Αναφορών Πτήσεων (ARO) (ξεχωριστός πάροχος), ενώ στα μη ελεγχόμενα αεροδρόμια έχει καθήκοντα AFIS, COM, AIS – ARO και οτιδήποτε άλλο απαιτηθεί από την υπηρεσία όπως είναι τα καθήκοντα του αερολιμενικού ή του διοικητικού. Παρακαλώ θερμά προς επιδιόρθωση της αδικίας που έχει τελεστεί, χωρίς προηγουμένως να ζητηθεί η άποψη όλων των εμπλεκομένων. Θ. Χειμωνέττος, Ηλεκτρονικός Μηχανικός Μ.Sc. – A.F.I.S.O. - ΥΠΑ/Δ5/Ζ