Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 23 – Αξιοποίηση και ανάπτυξη κρατικών αεροδρομίωνΣχόλιο του χρήστη ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ | 10 Αυγούστου 2010, 15:17
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΛΟΒΕΡΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΦΑΡΜΑΚΗ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΥΣ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 23 ΚΑΘ΄ΟΣΟΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΣΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ, ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ, ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ -ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΟ ΛΙΓΟΣΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ Ο.Σ.Υ.Π.Α.- ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ "ΦΙΛΑ ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΟΥΣ" ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝ, ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ, ΝΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΥΝ, ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ (ΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ;)ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ "ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ". ΜΗΠΩΣ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΩΤΗ ΗΜΕΔΑΠΟ Η ΑΛΛΟΔΑΠΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΣ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ; ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΑ 18 ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ; ΓΙΑΤΙ Η Α.Ε. ΑΝ ΤΟ ΔΕΙ ΣΤΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΠΡΟ ΔΙΛΗΜΑΤΟΣ Η ΑΚΡΙΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΠΑΘΟ π.χ. Η ΤΗΝ ΚΛΕΙΝΩ. ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΤΟ -ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ- ΑΣΥΜΦΟΡΑ KAI ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΔΑΠΑΝΗΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ HOCHTIEF ΓΙΑ TO "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" ΠΩΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΙΔΙΩΤΗ ΜΕ ΠΑΡΟΜΟΙΟΥΣ ΕΠΑΧΘΕΙΣ ΟΡΟΥΣ; ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΙΚΩΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 23 ΜΕ ΕΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ - ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ, ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ-. ΗΔΗ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ "ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΗ" ΝΑ ΚΑΡΠΩΘΕΙ ΗΔΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΟΥΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ-ΑΓΟΡΑΣΤΩΝ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ Η ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗΣ ΑΥΤΩΝ. ΕΞ΄ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ Υ.Π.Α. ΕΦ' ΟΣΟΝ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΩΝ ΕΝΟΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΠΛΗΝ ΟΣΩΝ ΕΝΝΟΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡ. 7.