Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο κλάδος των ΕΕΚ πρέπει να αποδεχθεί επιτέλους ότι οι ΕΚ(317/2019) ορίζουν ως στοχοθεσία επιπλέον 3 κριτήρια πέραν του capacity. Είναι υπεύθυνοι οι ελεγκτές για την επίτευξη του cost efficiency; Είναι υπεύθυνοι για την υλοποίηση της Πράσινης συμφωνίας και για τα περιβαλλοντικά πρότυπα; Είναι υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό και υλοποίηση εκσυγχρονιστικών προγραμμάτων και για την ασφάλεια(safety) που αυτά προσδίδουν στην αεροναυτιλία; Η στοχοθεσία και η επίτευξη αυτής αφορά όλη την ΥΠΑ, επιχειρησιακούς δηλ ΕΕΚ μόνο κατά το κομμάτι που τους αναλογεί. Το παρόν σχέδιο νόμου έρχεται να υλοποιήσει Ευρωπαϊκό κανονισμό. Σαφώς και δεν τον υλοποιεί εξ ολοκλήρου μιας και εμμένει ακόμα στο αναχρονιστικό νομικό πλαίσιο του 1999, δίνοντας τη μερίδα του λέοντος στους Ελεγκτές που δεν τους αναλογεί πλέον, Γιατί εμμένουν να σφετερίζονται και την συμβολή των λοιπών κλάδων;Oι λοιποί κλάδοι δεν είπαν ποτέ ότι συμβάλλουν στο capacity Με τέτοια νοοτροπία δεν είναι τυχαίο που οι ΕΕΚ της ΑΠΑ καπελώνουν τους ΕΕΚ της ΥΠΑ, δηλ εδώ καπελώνουν του κλάδου τους δεν θα καπελώσουν τους λοιπούς κλάδους ΥΠΑ;