Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΜΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΑ | 10 Αυγούστου 2010, 16:19
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ Προς :-Υπ. Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων κ.Ρέππα Κ:ση :-Υφ. Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων κ. Σιφουνάκη -Γ.Γ.Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων κ. Τσιόκα -Διοικητή ΥΠΑ κ.Βλάμη Κύριε Υπουργέ, Σας έχουμε γνωρίσει με έγγραφα μας ότι δεν συμμετείχαμε ως συνδικαλιστικό όργανο στην διαμόρφωση του Σχεδίου Νόμου για την αναδιοργάνωση της ΥΠΑ. Το κατατεθέν σχέδιο εκπονήθηκε στο τελικό του στάδιο από Διοικητικούς παράγοντες οι οποίοι αγνόησαν τις προτάσεις της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών, και παρουσίασαν το κατατεθέν σχέδιο Νόμου που παρουσιάζει βασικά λάθη και παραλείψεις και κατά την εφαρμογή του θα δημιουργήσει δισεπίλυτα προβλήματα. Συγκεκριμένα : • Δεν έχει εφαρμοσθεί ομογενής, εναρμονισμένη προσέγγιση στην περιγραφή η μη, αρμοδιοτήτων γενικής φύσης (εάν δημιουργηθούν Τμήματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού θα πρέπει να έχουν όλοι οι κλάδοι και θα πρέπει να μην επικαλύπτονται με αρμοδιότητες της υφισταμένης Διεύθυνσης Προσωπικού – εάν δημιουργηθούν διακριτά Τμήματα εκπαίδευσης θα πρέπει επίσης να έχουν όλοι οι κλάδοι και να μην επικαλύπτονται με αρμοδιότητες της Δ14, εάν προβλεφθεί διακριτή γραμματειακή εξυπηρέτηση πρέπει να προβλεφθεί για όλες τις μονάδες κλπ.) • Έχουν παραληφθεί μονάδες όπως Αεροδρόμια και Τμήματα τα οποία επιτελούν σήμερα έργο Αεροναυτιλίας στην ΥΠΑ. • Η περιγραφή των αρμοδιοτήτων των επιμέρους μονάδων αντί να είναι γενική και περιεκτική στις περισσότερες φορές συνίσταται σε κατάλογο τρεχουσών εργασιών, οι οποίες θα οδηγούν σε αντιπαράθεση κάθε φορά που προκύπτει μία νέα ή ελαφρά διαφορετική εργασία. Επιπλέον, έχουν προταθεί ως αρμοδιότητες αυτονόητες λειτουργίες όπως υποβολή προτάσεων, τήρηση αρχείου, εκπόνηση προγραμμάτων επιστασιών, τήρηση ημερολογίου οι οποίες δεν συνάδουν με Περιεχόμενο Οργανισμού. • Δεν έχουν ενταχθεί στις αρμοδιότητες αντικείμενα που απορρέουν άμεσα από τον SES ως υποχρεώσεις Παρόχου ( Εκπόνηση και έγκριση Ετήσιου Σχεδίου, εκπόνηση-έγκριση-τήρηση εγχειριδίων λειτουργιών, εκπόνηση-έγκριση-τήρηση Contingency Plans, έκδοση δηλωτικών EC επαλήθευσης συστημάτων, τήρηση δηλωτικών κατασκευαστών, notified bodies κ.ά ), θέσπιση Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας, Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας από Έκνομες Ενέργειες. Αντίθετα η χάραξη Πολιτικής Ασφάλειας δεν αποτελεί αρμοδιότητα Παρόχου, όπως αναφέρεται. • Παρατηρούνται σημαντικές επικαλύψεις αρμοδιοτήτων αλλά και απαλοιφές ή μετατοπίσεις αρμοδιοτήτων σε σχέση με τον υφιστάμενο Οργανισμό και τις ισχύουσες πρακτικές.(ενδεικτικά αναφέρουμε ότι ενώ στον υφιστάμενο Οργανισμό ο κλάδος των Ηλεκτρονικών δεν έχει ρυθμιστικές, κανονιστικές αρμοδιότητες Αεροναυτιλίας, στο άρθρο 20 του σχεδίου Νόμου (Κανονιστική αρχή), του εκχωρούνται Κανονιστικές αρμοδιότητες του Κλάδου Τηλεπικοινωνιών και αυτό δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτό). • Το Σχέδιο παρουσιάζει βασικά λάθη ονοματολογίας και ορισμών κατά την τυχόν εφαρμογή του (π.χ. ATS=Υπηρεσίες Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας!). Επιπρόσθετα : • Θεωρούμε ότι το τμήμα ΤΕΣΕΚ με την αναδιοργάνωση της Αεροναυτιλίας είναι άνευ αντικειμένου αφού οι επί μέρους Διευθύνσεις θα σχεδιάζουν τον εκσυγχρονισμό της Αεροναυτιλίας και πρέπει να καταργηθεί. • Η Υπηρεσία Παροχής Πληροφοριών Πτήσης Αεροδρομίου , ασκείται αποκλειστικά από Τηλεπικοινωνιακούς Υπαλλήλους σε όλα τα αεροδρόμια που παρέχεται και πρέπει να περιγραφεί ότι το συγκεκριμένο έργο παρέχεται από τον κλάδο Τηλεπικοινωνιακών αλλά και ότι ο προϊστάμενος του εν λόγω τμήματος είναι αποκλειστικά Τηλεπικοινωνιακός υπάλληλος. • Σε 20 Αεροδρόμια οι Τηλεπικοινωνιακοί υπάλληλοι ασκούν επιπροσθέτως έργο Αεροναυτικών Πληροφοριών. Οι εν λόγω αρμοδιότητες πρέπει να περιγραφούν στο σχέδιο Νόμου σύμφωνα με τις προτάσεις μας. • Η κατανομή θέσεων εμφανώς μας αδικεί. Δηλαδή ενώ οι άλλοι κλάδοι της Αεροναυτιλίας αυξάνουν Διευθύνσεις και τμήματα στον κλάδο Τηλεπικοινωνιακών γίνεται μείωση ενώ ο κλάδος διαχειρίζεται ένα τεράστιο έργο. • Τέλος στο άρθρο 23 διαφωνούμε και εκφράζουμε την κάθετη αντίθεση μας θεωρώντας ότι με την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων εκχωρείται η Εθνική μας Κυριαρχία ενώ η ΥΠΑ προσφέρει στον Κρατικό Προϋπολογισμό δεκάδες Εκατομμύρια ασκώντας κοινωνική Πολιτική και χωρίς να τον επιβαρύνει ούτε ένα Ευρώ. Θεωρούμε μάλιστα ότι στο άρθρο 23 παρ.7 η φράση για τον Αερολιμενικό έλεγχο του Αεροδρομίου πρέπει να αντικατασταθεί με τον Κρατικό έλεγχο του Αεροδρομίου ώστε να συμπεριληφθούν και άλλες ειδικότητες προσωπικού που ασκούν κρατικούς Ελέγχους. Μετά τα ανωτέρω σας καταθέτουμε τις παρακάτω τροποποιήσεις-προτάσεις που κρίνουμε ως απολύτως επιβεβλημένες για την εύρυθμη λειτουργία του Νέου σχήματος αναδιοργάνωσης της ΥΠΑ. Για το Δ.Σ Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας Ι. Λοβέρδος Ε. Γαλανοπούλου