• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Δ., ΕΕΚ' | 8 Σεπτεμβρίου 2020, 14:07

    Στο τελευταίο εδάφιο του άρθρου, τίθενται πλέον όλες οι αποζημιώσεις των άρθρων 34 και 34α του ν.2682/99 υπό την αίρεση της επίτευξης των ετήσιων στόχων εξυπηρέτησης της εναέριας κυκλοφορίας, αλλά και της τήρησης του Σχεδίου Επιδόσεων. Ο Διοικητής της ΑΠΑ θα εισηγηθεί τη διαδικασία αξιολόγησης και τους όρους για την καταβολή των ποσών. Δηλαδή για να πάρουμε όλοι οι κλάδοι τις αποζημιώσεις που μας αντιστοιχούν, πρέπει οι ΕΕΚ να επιτύχουν τους στόχους τους και η ΥΠΑ να τηρήσει το Σχέδιο Επιδόσεων (δηλαδή να υλοποιήσει τις επενδύσεις, τις τυχόν προσλήψεις, την αγορά συστημάτων και ό,τι άλλο έχει δηλώσει στο Σχέδιο Επιδόσεων)!!!!! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΡΥΘΜΙΣΗ. ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΔΟΧΕΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΔΙΟΥ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΝΕΝΟΣ. Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΟΝ Ε.Ε 2019/317. ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ Η ΑΠΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 11 ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΚΙΝΗΤΡΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩ ΑΛΛΑ ΜΕ BONUS H MALUS ΤΩΝ ΠΑΡΟΧΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΑΜΟΙΒΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΚΑΘΟΡΙΣΤΟΥΣ ΕΤΗΣΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΣΕ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΗΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΕΚΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ) ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΣΤΑΘΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ SAFETY. ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ (ΛΑΘΟΣ ΚΛΑΔΟΙ, ΛΑΘΟΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ, ΑΤΥΧΕΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ (Π.Χ. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ)