Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α’Σχόλιο του χρήστη Π.Δ., ΕΕΚ | 8 Σεπτεμβρίου 2020, 15:43
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΑΝΩΤΕΡΩ, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΑΠΑ ΚΑΙ ΕΡΗΜΗΝ ΤΗΣ ΥΠΑ. ΕΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ. ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΝΤΑΙ. ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΕΦ Ζ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ ΣΤΟΝ Ε.Ε.2019/317. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΠΩΣ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΕΙ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ, ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ Κ.ΛΠ.(ΒΛ. ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ 317) Ε.Ε.2019/317 Άρθρο 24 Διαφάνεια κόστους 1.Τα κράτη μέλη καθορίζουν με διαφάνεια τις βάσεις κόστους των τελών για κάθε ζώνη χρέωσης. 2.Το αργότερο τέσσερις μήνες πριν από την έναρξη της περιόδου αναφοράς, τα κράτη μέλη διαβουλεύονται με συντονισμένο τρόπο με τους παρόχους υπηρεσιών αεροναυτιλίας, τους εκπροσώπους των χρηστών του εναέριου χώρου και, εφόσον κρίνεται σκόπιμο, με τους φορείς εκμετάλλευσης αερολιμένων και τους συντονιστές αερολιμένων για τον προβλεπόμενο καθορισμό του καθορισμένου κόστους που περιλαμβάνεται στη βάση κόστους των τελών κατά τη διαδρομή και των τερματικών τελών, για τις νέες και τις υφιστάμενες επενδύσεις, τις προβλέψεις των μονάδων εξυπηρέτησης και την πολιτική χρέωσης την αντίστοιχη περίοδο αναφοράς. Τα κράτη μέλη πράττουν επίσης το ίδιο κατά τη διάρκεια περιόδου αναφοράς, εφόσον προτίθενται να ζητήσουν αναθεώρηση των στόχων επιδόσεων στο κύριο πεδίο επιδόσεων της οικονομικής αποδοτικότητας σύμφωνα με το άρθρο 18 παράγραφος 1. Τα κράτη μέλη διαβιβάζουν τους πίνακες αναφοράς και τις πληροφορίες που απαιτούνται από τα παραρτήματα VII και IX στις οντότητες που καλούνται σε διαβούλευση τουλάχιστον τρεις εβδομάδες πριν από τη διαβούλευση. 3.Κατά τη διάρκεια της περιόδου αναφοράς, τα κράτη μέλη συμβουλεύονται σε ετήσια βάση, με συντονισμένο τρόπο, και σύμφωνα με το σημείο 1 του παραρτήματος XII, τους παρόχους υπηρεσιών αεροναυτιλίας, τους εκπροσώπους των χρηστών του εναέριου χώρου και, εφόσον κρίνεται σκόπιμο, τους φορείς εκμετάλλευσης αερολιμένων και τους συντονιστές αερολιμένων όσον αφορά τις πραγματικές δαπάνες που προέκυψαν κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους και τη διαφορά μεταξύ του πραγματικού κόστους και του καθορισμένου κόστους που περιέχει το σχέδιο επιδόσεων. Τα κράτη μέλη διαβιβάζουν τους πίνακες αναφοράς και τις πληροφορίες που απαιτούνται από το παράρτημα VII στις οντότητες που καλούνται σε διαβούλευση τουλάχιστον τρεις εβδομάδες πριν από τη διαβούλευση. 4.Τα κράτη μέλη παρέχουν στην Επιτροπή τις πληροφορίες που αναφέρονται στο τελευταίο εδάφιο των παραγράφων 2 και 3 την ημέρα διαβίβασής τους στα μέρη που συμμετέχουν στις διαβουλεύσεις. Τα κράτη μέλη ενημερώνουν επίσης την Επιτροπή σχετικά με το αποτέλεσμα της διαβούλευσης.