Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 23 – Δομή Α.Π.Α.Σχόλιο του χρήστη Kostas Gkiokas | 8 Σεπτεμβρίου 2020, 17:08
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κρατική Αεροπορική Αρχή (που ήδη υπάρχει) πρέπει να εξακολουθήσει να υπάρχει στα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια για πολλούς και διάφορους λόγους. Μεταξύ άλλων είναι η εξασφάλιση της τήρησης των κανονισμών όσον αφορά τόσο το safety όσο και το security (αεροδρομίων και πτήσεων).τα δικαιώματα των επιβατών, τις πτήσεις των drones, τις συμβατικές υποχρεώσεις των διαχειριστών και των πάσης φύσεως χρηστών των αεροδρομίων, τη σωστή λειτουργία ελικοδρομίων και υδατοδρομίων, την άμεση και επιτόπια παρουσία σε περίπτωση αεροπορικού συμβάντος, όπως και την εξάσκηση προανακριτικού έργου. Όλα αυτά και άλλα πολλά φέρουν με εξαιρετική επιτυχία, επαγγελματισμό και συνέπεια δεκαετίες τώρα οι πολύ έμπειροι υπάλληλοι των Αερολιμενικών Τμημάτων που υπάρχουν σε όλα σχεδόν τα ελληνικά αεροδρόμια ανεβάζοντας την Ελλάδα στα υψηλότερα παγκόσμια σκαλοπάτια της ασφάλειας στον ευρύτερο αεροπορικό χώρο. Σημειώνεται πως εκτός των προσόντων (πτυχία και μεταπτυχιακά) των υπαλλήλων αυτών, η ελληνική πολιτεία έχει επενδύσει σ'αυτούς με τις συνεχείς μετεκπαιδεύσεις τους σε βάθος χρόνου πάνω σε σχετικούς με το αντικείμενό τους τομείς στον αεροπορικό χώρο. Όπως δεν νοείται Ελληνικό λιμάνι χωρίς την παρουσία του Λιμενικού Σώματος και ελληνικός δρόμος χωρίς Τροχαία, έτσι και δεν νοείται Ελληνικό Αεροδρόμιο χωρίς παρουσία της Κρατικής Αεροπορικής Αρχής.