Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Παπαδόπουλος Γιώργος | 10 Αυγούστου 2010, 18:06
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το παρόν υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου,εξ αρχής αποτυγχάνει στην εκπλήρωση του σκοπού για τον οποίο "ισχυρίζεται" οτι συντάχθηκε, διότι στις πρώτες 40 από τις 60 σελίδες του, στην πράξη προτείνει με κάθε δυνατή λεπτομέρεια τον Οργανισμό της μιας εκ των τριών Γενικών Διευθύνσεων της ΥΠΑ, στην οποία φέρεται οτι θα απασχολείται το 40% περίπου των υπαλλήλων, αγνοώντας για ακόμη μία φορά (έχει προηγηθεί η με παρόμοιο τρόπο σύσταση της ΥΕΠ, για να μην ξεχνιόμαστε), τις άλλες δύο Γενικές Δ/νσεις της ΥΠΑ και το υπόλοιπο 60% του προσωπικού της. Το μοναδικά σωστό είναι η σύνταξη ενός σχεδίου νόμου που θα περιλαμβανει το νέο Οργανισμό του συνόλου της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, διαδικασία που δεν πρέπει να παραπεμθεί στην έκδοση Προεδρικού διατάγματος στο αόριστο μέλλον, όπως προβλέπει το άρθρο 22. Έχει πετύχει όμως το υπ' όψιν σχέδιο νόμου να δημιουργήσει στο προσωπικό της Υπηρεσίας, εξαιρουμένων των κλάδων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας (ΠΕ2), Ηλεκτρονικών (ΠΕ4 & ΤΕ4) και Τηλεπικοινωνιακών (ΠΕ3 & ΤΕ3), για πολλοστή φορά αναστάτωση, ανασφάλεια, αβεβαιότητα, πικρία και απογοήτευση. Αν η δημιουργία τέτοιων συνθηκών και κλίματος σε εργαζομένους και μάλιστα κρατικούς υπαλλήλους είναι σύμφωνη με τα διεθνή και κοινοτικά πρότυπα, τότε το σχέδιο νόμου επιτυγχάνει το σκοπό του. Για ακόμη μία φορά βρισκόμαστε ενώπιον της ακατανόητης και απαράδεκτης κατάστασης του να θεωρείται οτι όλοι οι κλάδοι και ειδικότητες των τεχνικών, πλην των ηλεκτρονικών, δε συμμετέχουν στην παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας. Από τεχνικής πλευράς όλα τα συστήματα αεροναυτιλίας είναι στην πραγματικότητα ηλκετρικές εγκαταστάσεις που τροφοδοτούν ηλεκτρονικό εξοπολισμό. Σύμφωνα με τους ελληνικούς Νόμους και Κανονισμούς οι ηλεκτρονικοί εξοπλισμοί ανήκουν στις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις οι οποίες με τη σειρά τους ανήκουν στη μεγάλη κατηγορία των ηλεκτρομηχανολογικών (Η/Μ) έργων. Επομένως η άποψη οτι οι τεχνικοί διαφόρων ειδικοτήτων των Η/Μ εγκαταστάσεων, πλην ηλεκτρονικών, δε συμμετέχουν στην παροχή υπηρεσιών αεροναυτιλίας, αποτελεί σοβαρό λάθος. Ως ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΤΕ και με την ιδιότητα του Προϊσταμένου του Ηλεκτρολογικού Τμήματος της Δ/νσης Τεχνικής Συντήρησης, με τους συνεργάτες μου υπαλλήλους του Τμήματος, ειδικότητας ηλεκτρολόγου, αγωνιούμε και μοχθούμε καθημερινά, σε 24ωρη βάση, για την αδιάλειπτη παροχή ηλεκτρικής ισχύος και επομένως για τη λειτουργία των συστημάτων Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας, ήτοι του ΚΕΠΑΘ, της Προσέγγισης του Δ.Α.Α., των Τηλεπικοινωνιών, των Radars, των Τηλεπικοινωνιακών Σταθμών και των Ραδιοβοηθημάτων σε όλη την Ελληνική επικράτεια. Θεωρούμε λοιπόν οτι όχι απλώς υποστηρίζουμε τα συστήματα αεροναυτιλίας, αλλά οτι συμμετέχουμε άμεσα στην "επιχείρηση" παροχής υπηρεσιών αεροναυτιλίας. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τους άλλους κλάδους τεχνικών, για τους οποίους όμως δεν έχω αρμοδιότητα να τοποθετηθώ. Για τους παραπάνω γενικούς και ειδικούς λόγους θεωρώ οτι το σχέδιο νόμου ουδεμία αναβάθμιση της ΥΠΑ επιφέρει, πρέπει να αποσυρθεί και στη θέση του να τεθεί σε διαβούλευση ένα άλλο, διαφορετικό νομοσχέδιο, που θα πραγματεύεται τον Οργανισμό της ΥΠΑ στο σύνολό της. Τα υπόλοιπα θέμτα που περιλαμβάνει το παρόν σχέδιο νόμου, δηλαδή από το άρθρο 23 και κατόπιν και εφ' όσον έχουν το χαρακτήρα του επείγοντος, να γίνουν αντικείμενο άλλου ή άλλων νομοσχεδίων. Παπαδόπουλος Γεώργιος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΤΕ Προϊστάμενος Ηλεκτρολογικού Τμήματος Δ/νσης Τεχνικής Συντήρησης