Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Μιχαήλ Παναγιωτόπουλος | 10 Αυγούστου 2010, 19:45
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αντιγράφω από προηγούημενο σχόλιο τα εξής: "...O Ευρωπαϊκός Κανονισμός 550/2005, όπως αυτός τροποποιήθηκε από τον ΕΚ 1070/2009, στο άρθρο 8 αναφέρει ΡΗΤΑ ότι το Κράτος Μέλος υποχρεούται να πιστοποιήσει και να ορίσει (DESIGNATE) τον Πάροχο Υπηρεσιών Εναερίου Κυκλοφορίας (ATSP) και μόνον αυτόν, ο οποίος πρέπει να κατέχει έγκυρο πιστοποιητικό εντός της Κοινότητας... ..Article 8: «Member– States shall ensure the provision of air traffic services on an exclusive basis in respect of the airspace under their responsibility. For this purpose Member – States shall designate an air traffic service provider, holding a valid certificate in the Community»..." Εδώ ευρίσκεται ο πυρήνας και η βασικότερη λογική του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού. Το σκεπτικό είναι απλό: Ως εκ της φύσεως του έργου, ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ Πάροχος Υπηρεσιών Εναέριας Κυκλοφορίας (δλδ. κατά βάση, ένας Ελεγκτής Ε.Κ. και μόνο αυτός, με μία διακεκριμένη ρ/τ συχνότητα είναι κατά νόμον Υπεύθυνος για όλα τα αεροσκάφη που ίπτανται εντός συγκεκριμένης ελεγχόμενης περιοχής ευθύνης του) μπορεί να παρέχει υπηρεσίες ΕΚ σε συγκεκριμένο χώρο. Αυτός ο Πάροχος Υπηρεσιών Ε.Κ. πρέπει κατέχει -υποχρεωτικά- κατ'αρχάς την προς τούτο Πιστοποίηση από Εθνική Εποπτική Αρχή Αεροναυτιλίας, και αφ'ετέρου, την προς τούτο εξουσιοδότηση (Ορισμός - Designation) από το Κράτος, ώστε να είναι συμμορφωμένοι (δλδ. το Κράτος και ο Πάροχος Υπηρεσιών Ε.Κ.) με τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού, αλλά -και το κυριότερο- να επιτυγχάνεται ο απαιτούμενος μέγιστος βαθμός ασφάλειας! Αυτός ο Πάροχος Υπηρεσιών Ε.Κ. είναι ο υπεύθυνος και ο υπόλογος για όλες τις πτήσεις που διεξάγονται στην περιοχή ευθύνης του. Εάν κατανοηθεί αυτό το κομβικό σημείο τότε η εφαρμογή της πολιτικής του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού είναι απλά ένα "copy-paste" των σχετικών Ευρωπαϊκών Κανονισμών (άμεσα εφαρμοστέοι καθ'ημάς) στο Εθνικό μας Δίκαιο! Ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να διαβάστε το σχόλιο. Μιχαήλ Παναγιωτόπουλος ΕΕΚ - Οικονομολόγος Εθνική Εποπτική Αρχή Αεροναυτιλίας