Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 04 – Σκοπός της Α.Π.Α.Σχόλιο του χρήστη Μαρία | 9 Σεπτεμβρίου 2020, 00:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δύο νευραλικής σημασίας θέματα, όπως η ασφάλεια (safety) και ασφάλεια από έκνομες ενέργειες (security)στον τομέα των αερομεταφορών υπάγονται στα καθήκοντα των λεγόμενων αερολιμενικών υπαλλήλων. Υπαλλήλων που φροντίζουν καθημερινά για την επιτόπια τήρηση των αερολιμενικών διατάξεων, προσφέροντας τη συνδρομή τους σε κάθε συμβάν. Ένας κλάδος που αποτελείται μόνο από εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό κλάδου Π.Ε. και που θα έπρεπε να χαίρει της ίδιας βαρύτητας και σημασίας με τη δουλειά που προσφέρει καθημερινά σε όλους τους αερολιμένες της χώρας. Αυτοί οι υπάλληλοι θα στελέχωναν και θα μεταλαμπάδευαν τις γνώσεις και την εμπειρία τους στην ΑΠΑ, υπηρετώντας στις κατά τόπους Κρατικές Αεροπορικές Αρχές που, δυστυχώς όπως φαίνεται στην Αιτιολογική Έκθεση, πάνε προς κατάργηση, με ότι αυτό συνεπάγεται... Γεννιούνται λοιπόν εύλογα ερωτήματα όπως: Τι οδήγησε στην κατάργηση των κατά τόπους Κρατικών Αεροπορικών Αρχών; Για ποιό λόγο έχει μειωθεί τόσο πολύ ο αριθμός των υπαλλήλων που θα στελεχώσουν την ΑΠΑ; Οι εποπτικές/ρυθμιστικές Αρχές μιας χώρας οφείλουν να φέρουν σε πέρας ένα πολύ απαιτητικό έργο και θα έπρεπε να στηρίζονται από όλους και όχι να υπονομεύονται...