Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 43 – Τροποποίηση του άρθρου 34 του ν. 2682/1999 – Δαπάνες αποζημίωσης του προσωπικούΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΕΡΖΗΣ | 9 Σεπτεμβρίου 2020, 00:26
Προσέξτε τι γράφει στο τέλος της παραγράφου : «προϋπόθεση για την καταβολή του συνόλου των αποζημιώσεων» «η αξιολόγηση των επιδόσεων της Υ.Π.Α., ως φορέα παροχής υπηρεσιών αεροναυτιλίας, από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας αναφορικά με την επίτευξη των ετήσιων στόχων εξυπηρέτησης της εναέριας κυκλοφορίας, 1) της τήρησης του Σχεδίου Επιδόσεων, 2) της βελτίωσης της εναέριας κυκλοφορίας, καθώς και 3) η επιβεβαίωση της επίτευξης των στόχων αυτών από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας.» Ο Νομοθέτης οφείλει να γνωρίζει ότι το Σχέδιο Επιδόσεων εξαρτάται από τους στόχους που θέτει ο ίδιος (!), από την διαθεσιμότητα του Προσωπικού, την διαθεσιμότητα των μέσων και του εξοπλισμού κλπ. Δηλαδή από δεδομένα για τα οποία οι ΕΕΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ !!! Είναι προφανές ότι η παράγραφος αυτή έχει τεθεί «εκ του πονηρού» και από τον μόνο που έχει «κοντόφθαλμο συμφέρον». Είναι και προσβλητική! Υπονοεί ότι οι ΕΕΚ δεν κάνουν το καλύτερο δυνατόν μέχρι σήμερα με τα διαθέσιμα μέσα και Προσωπικό και κατά συνέπεια πρέπει να τους δώσουμε «καρότο»!!! Και αυτό υποστηρίζεται από την Πολιτεία ; Δηλαδή, αν οι στόχοι που τίθενται αυθαίρετα από την ΑΠΑ δεν είναι δυνατόν να επιτευχθούν από το υπάρχον Προσωπικό και τα διαθέσιμα μέσα, ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ; ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΕΚ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΤΗΣΕΩΝ για να μπορέσουν να πετύχουν τους αυθαίρετους στόχους και έτσι μόνο να λάβουν το μισθό τους ; Θα πρέπει να ξέρει όμως ότι όλα αυτά που ζητάει είναι έωλα, επικίνδυνα και εκθέτουν το Υπουργείο. Και ενδεχομένως μπορούν να προσβληθούν νομικά. Επίσης, θα πρέπει να κατανοήσει έγκαιρα ο κάθε ενδιαφερόμενος είτε λέγεται Γιωργάκης, Θανασάκης ή Βασιλάκης ότι είναι προς το συμφέρον του να έχει τους εργαζόμενους που στηρίζουν με τη ψυχή τους την Εναέρια Κυκλοφορία με το μέρος του, και όχι απέναντί του.