Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 52 – Τροποποίηση άρθρου 26 του ν. 4427/2016 – Σύσταση ν.π.δ.δ. με την επωνυμία «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας»Σχόλιο του χρήστη Σπεντζας Γεωργιος | 9 Σεπτεμβρίου 2020, 01:40
Οταν προκειται για την ΥΠΑ που ειναι αρρηκτα συνδεδεμενη με την διαχειριση ενος αγαθου οπως ο εθνικος εναεριος χωρος, καθε παρεμβαση, οπως η προτεινομενη, μπορει να εχει πολυπλευρες και σε βαθος χρονου συνεπειες, απο την ασφαλεια των πτησεων μεχρι την προβολη ισχυος απεναντι στον αμετανοητα κακοβουλο εξ ανατολων γειτονα. Η προσφατη εμπειρια με την πανδημια κατεστησε σαφες οτι η ευρρυθμη λειτουργια ενος φορεα οπως η ΥΠΑ, εαν αποσυνδεθει απο τον αυστηρα δημοσιο πυρηνα και εξαρτηθει απο την ανθηση της αεροπορικης κινησης, τοτε στο επομενο παρομοιο παγκοσμιας κλιμακας συμβαν, η Υπηρεσια απλως θα παψει να λειτουργει. Θα επρεπε να αποκλειστει λοιπον ο κινδυνος, οτι υπο συνθηκες, μια "προβληματικη ΥΠΑ" και οι ποροι που διαχειριζεται θα μπορουσαν να εκχωρηθουν στον οποιονδηποτε ενδιαφερομενο αλλοτροιων συμφεροντων ομιλο /αγοραστη δραστηριοποιειται στον χωρο. Η μεταβαση απο ενα σχημα ΝΠΔΔ σε ΑΕ ειναι παντα ευκολα υλοποιησιμη. Ευχαριστω, Σπεντζας Γεωργιος, ΗΜΑΕΚ ΥΠΑ