Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 37 – Στελέχωση Α.Π.Α.Σχόλιο του χρήστη Παπαπορφυρίου Μαρία | 9 Σεπτεμβρίου 2020, 10:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο αριθμός των 172 υπαλλήλων που θα στελεχώσουν την ΑΠΑ είναι όντως πολύ μικρός σε σχέση με το έργο που καλείται να παρέχει η νέα Αεροπορική Αρχή. Η κατάργηση δε των Κρατικών Αεροπορικών Αρχών στα περιφερειακά παραχωρημένα αεροδρόμια θέτει σε ΑΜΕΣΟ ΚΙΝΔΥΝΟ την ασφάλεια των πτήσεων, των επιβατών αλλά και την Εθνική Ασφάλεια μιλώντας κυρίως για τα αεροδρόμια της παραμεθορίου. Ένα άλλο εξίσου σημαντικό θέμα σχετικά με την στελέχωση της ΑΠΑ είναι ότι αυτή θα πρέπει να γίνει πρωτίστως από τον Κλάδο ΠΕ Αερολιμενικών οι οποίοι είναι οι κατεξοχήν αρμόδιοι υπάλληλοι για να εξυπηρετήσουν τον σκοπό της ΑΠΑ αφού είναι υπάλληλοι υψηλών προσόντων (κατηγορία ΠΕ, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κτλ.), διορισμένοι μέσω ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ και προπάντων εξειδικευμένοι και εκπαιδευμένοι στην Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας με άπειρες εξειδικεύσεις και πολυετή εμπειρία στον αντικείμενο. Το αντίθετο θέτει σε αμφισβήτηση την αξιοπιστία τους Κράτους σε θέματα αξιοκρατίας και ορθής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού του Δημοσίου Τομέα. Εν κατακλείδι ΝΑΙ σε μία ορθώς στελεχωμένη ΑΠΑ με τουλάχιστον 250 θέσεις ΠΕ Αερολιμενικών, ΝΑΙ στις Κρατικές Αεροπορικές Αρχές στα παραχωρημένα αεροδρόμια, ΝΑΙ στην στελέχωση της νέας υπηρεσίας με τα πλέον αρμόδια και καταρτισμένα για το έργο αυτό άτομα, ήτοι οι ΠΕ Αερολιμενικοί.