Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στις παραγράφους 4α και 6 έρχεται ο νόμος να θέσει πιο αυστηρές διατάξεις από αυτές που ισχύουν στην EASA. Έλληνες υπάλληλοι που εργάζονται στην EASA και ασκούν έλεγχο , συμπληρώνουν DECLARATION OF INTERESTS (DOI) FORM για να μπορούν να εργάζονται . Σύμφωνα λοιπόν με το άρθρο 11 παράγραφος 3 του κανονισμού υπηρεσιακής κατάστασης των υπαλλήλων της EASA και το άρθρο 11 παράγραφος 1 των όρων για την απασχόλησης τους , πριν από την πρόσληψη η αρχή εξετάζει εάν ο υποψήφιος έχει οποιοδήποτε προσωπικό συμφέρον που να βλάπτει την ανεξαρτησία από την εκτέλεση των καθηκόντων του ή οποιαδήποτε άλλη σύγκρουση συμφερόντων. Για το σκοπό αυτό, ο υποψήφιος, χρησιμοποιώντας αυτή την συγκεκριμένη φόρμα, ενημερώνει για οποιαδήποτε πραγματική ή πιθανή σύγκρουση συμφερόντων. " Σε αντίθεση ο νόμος προς ψήφιση θέτει πολύ αυστηρά κριτήρια της παραγράφου 4.α για τον ίδιο υπάλληλο, αλλά και όλων των άλλων προσώπων που συνδέονται με αυτόν όπως αυτά περιγράφονται στην παράγραφο 6. Φτάνει δε έως και συγγενείς εξ αγχιστείας που μπορεί να μην γνωρίζει καν ο υπάλληλος. Όλα αυτά σε μια περιορισμένη αγορά με εφαρμογή των προβλέψεων αυτών που ορίζονται.