Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 37 – Στελέχωση Α.Π.Α.Σχόλιο του χρήστη Σ. Γκαρόζη | 9 Σεπτεμβρίου 2020, 13:09
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο αριθμός του προβλεπόμενου προσωπικού της ΑΠΑ στο παρόν νομοσχέδιο είναι εξαιρετικά μικρός σε σχέση με το τεράστιο εποπτικό και ρυθμιστικό έργο που καλείται να επιτελέσει, έργο το οποίο μέχρι και σήμερα ασκούν με μεγάλη επιτυχία οι Αερολιμενικοί υπάλληλοι της Κεντρικής Υπηρεσίας και των Αερολιμένων της Χώρας. Ένας κλάδος ήδη υποστελεχωμένος, που χάριν στα υψηλά τυπικά του πρόσόντα, δεδομένου ότι απαρτίζεται αποκλειστικά από υπάλλήλους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης,με άριστη γνώση ξένων γλωσσών και πληθώρα εξειδικεύσεων/πιστοποιήσεων επί αεροπορικών θεμάτων που έχουν αποκτηθεί με έξοδα του Ελληνικού Δημοσίου, έχει καταφέρει να κρατήσει ασφαλή τα Ελληνικά Αεροδρόμια από συστάσεως της Υπηρεσίας, έχοντας μάλιστα επί δεκαετίες διττό ρόλο, λειτουργικό και εποπτικό. Στην αιτιολογική έκθεση με μία λιτή αναφορά στον σκοπό της μετάβασης από ένα αποκεντρωμένο σύστημα ελέγχου σε μία κεντρική δομή διαγράφεται πάνω από το ήμισυ του κλάδου των Αερολιμενικών υπάλλήλων, οι οποίοι υπηρετούν στον Αερολιμένα Αθηνών και στους Περιφερειακούς Αερολιμένες, χωρίς περαιτέρω αναφορά στους λόγους που οδήγησαν στην επιλογή αυτή. Λαμβάνοντας υπόψιν - τα ήδη αναρτημένα στη διαβούλευση σχόλια με εμπεριστατωμένες αναλύσεις επί της αναγκαιότητας της παρουσίας των Αερολιμενικών υπαλλήλων στους Αερολιμένες της χώρας ως οργάνων εντεταλμένων για την τήρηση της νομιμότητας, - την εγκατάσταση κσι λειτουργία Κρατικών Αεροπορικών Αρχών στους παραχωρηθέντες Αερολιμένες της χώρας, βάσει των συμβάσεων παραχώρησης, σε χώρους που παρέχονται δωρεάν, χωρίς επιβάρυνση του Ελληνικού Δημοσίου -την αξιοκρατία ως οργανωτική αρχή στο χώρο της στελέχωσης του Δημοσίου δεδομένου ότι οι Αερολιμενικοί υπάλληλοι αποτελούν εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό υψηλών τυπικών προσόντων, με τεράστια εμπειρία στην πολυσχιδή εθνική και ευρωπαική νομοθεσία και επομένως πλέον κατάλληλοι για τη στελέχωση της νέας Υπηρεσίας, -τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος, -την ασφάλεια των πτήσεων, των Αερολιμένων, των εργαζομένων, των επιβατών -την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των Αερολιμένων της Χώρας απαιτείται η αύξηση του προβλεπομένου αριθμού προσωπικού και η κατοχύρωση της λειτουργίας των ήδη υφισταμένων Κρατικών Αεροπορικών Αρχών στους Αερολιμένες της χώρας. -