Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΙΚΩΝ | 10 Αυγούστου 2010, 22:42
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ - ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ Αξιοτιμε κ.Υπουργε Σε αντιθεση προς τις παγιες θεσεις σας περι "Δημοσιας ΥΠΑ" το Υπουργειο προχωρησε στην συνταξη Σχεδιου Νομου οπου , ουτε λιγο ουτε πολυ , θεσμοθετειται η δυνατοτητα παραχωρησης της Κρατικης περιουσιας των Αερολιμενων της Χωρας στο ιδιωτικο κεφαλαιο Αντιλαμβανομαστε πληρως την δυσμενη οικονομικη κατασταση της πατριδας μας και τι δυσκολη χρονικη συγκυρια κατα την οποια αναλαβατε να φερετε σε περας το εργο της ανασυγκροτησης του Κρατους. Θεωρουμε ομως οτι μετρα τετοιου ειδους δεν βοηθουν τους στοχους και τον σκοπο σας Ειναι γνωστο σε ολους και αρκει να μελετηθουν τα οικονομικα στοιχεια της Υπηρεσιας για να γινει αντιληπτο οτι τα Ελληνικα Αεροδρομια , σε αντιθεση με αλλους Δημοσιους Οργανισμους οχι μονο δεν απομυζουν , αλλα παρεχουν πολυτιμους οικονομικους πορους στο Ελληνικο Δημοσιο. Εαν μαλιστα δινοταν στην ΥΠΑ η δυνατοτητα να εκμεταλλευεται και να χρησιμοποιει η ιδια τα περουσιακα της στοιχεια , τοτε η εικονα των Ελληνικων Αεροδρομιων θα ηταν εντελως διαφορετικη και δεν θα χρειαζοταν η προσκληση των ιδιωτων . Παρ'ολα αυτα και επειδη δεν ειναι στις προθεσεις μας να υπεισελθουμε σε θεματα κυβενρνητικης πολιτικης , αλλα εχουμε συνδικαλιστικη και ηθικη υποχρεωση να προστατευσουμε τα μελη μας , δηλωνουμε οτι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ , ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΙΓΟΥΝ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ - ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ, δηλαδη των ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣ ΥΠΑ που στελεχωνουν επαξια τα Ελληνικα Αεροδρομια και την Κεντρικη Υπηρεσια επι δεκαετιες. Ειδικοτερα και σε πρωτη αναγνωση αναφερουμε ενδεικτικα διαταξεις του σχεδιου νομου με τις οποιες τεκμηριωμενα διαφωνουμε και πιστευουμε οτι πρεπει να τροποποιηθουν: - Στο αρθρο 26 δεν κατανοουμε τους λογους και διαφωνουμε που οι πλεον βασικες αρμοδιοτητες της Διευθυνσης Αερολιμενων της Κεντρικης Υπηρεσιας (Δ3) και κατ'επεκταση της ιδιας της ΥΠΑ , μεταβιβαζονται στο Υπουργειο , οπως αυτες του κανονιστικου πλαισιου , αλλα και της εποπτειας αεροδρομιων , ελικοδρομιων και υδατοδρομιων .Οι αρμοδιοτητες αυτες απο την νομοθεσια καλυπτονται απο τα μελη του κλαδου μας που διαθετουν τις απαιτουμενες εκπαιδευσεις και διαχρονικη εμπειρια , οχι μονο στην Ελλαδα , αλλα και στην αλλοδαπη . Τα ιδια αντιστοιχα ισχυουν και για την Διευθυνση Αεροπορικης Εκμεταλλευσης (Δ1), η οποια ειναι αρμοδια για τις διεθνεις και διμερεις συμφωνιες και την επικοινωνια με τους διεθνεις οργανισμους με καταλληλα εκπαιδευμενο και εμπειρο προσωπικο του κλαδου μας. Εξαλλου και η διεθνης πρακτικη διατηρει τις εν λογω αρμοδιοτητες στην ΥΠΑ -Επιπροσθετα , η προβλεψη στον Νομο 2338/95 (που θεσμοθετει την Αεροπορικη Αρχη στα Σπατα), για την οποια δηλωνουμε οτι κατα παραβαση του Νομου δεν εχει ακομη εκδοθει το προβλεπομενο Π.Δ με σοβαροτητες συνεπειες στη νομικη κατοχυρωση της . -Στο αρθρο 23 παρ.7 του υπο διαβουλευση σχεδιου νομου να τροποποιηθει ως εξης "Σε καθε αεροδρομιο , ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΝΟΜΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ,εγκαθισταται Μοναδα της ΥΠΑ, για τον Αερολιμενικο Ελεγχο του Αεροδρομιου . " Η παραγραφος 7 του αρθρου 23 υποδηλωνει σαφεστατα την αναγκαιοτητα περι ασκησης ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, εργο που επιτελειται απο τους Αερολιμενικους υπαλληλους του κλαδου μας ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΗΜΑΝΤΗΡΑΣ ΡΟΝΗΣ ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ