Αρχική Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»Άρθρο 52 – Τροποποίηση άρθρου 26 του ν. 4427/2016 – Σύσταση ν.π.δ.δ. με την επωνυμία «Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας»Σχόλιο του χρήστη Markouris | 9 Σεπτεμβρίου 2020, 14:29
Μετατροπή της ΥΠΑ σε αυτοτελές ΝΠΔΔ. Τι ακολουθεί μετά? Αφότου το κόψουμε στα μέτρα μας το μαγαζί μεταπηδούμε εν μία νυκτί σε ΝΠΙΔ? Ποιοι σκοποί εξυπηρετούνται πίσω από αυτή την πρωτοβουλία? Ακούγεται από έγκυρες πηγές ότι πίσω από την εκπόνηση αυτού του απαράδεκτου προσχεδίου νόμου κρύβεται η Aegean και ότι οι νομικοί τους σύμβουλοι έχουν πλήρη ανάμειξη! Πόσο ανεξάρτητο και ανιδιοτελές μπορεί να είναι αυτό! Επίσης ότι η Aegean εισέπραξε από τον κρατικό προυπολογισμό περί τα 130 μύρια χωρίς δεσμεύσεις! Ισχύει κάτι τέτοιο και αυτά τα χρήματα μήπως προέρχονται από το λογιστικό υπόλοιπο των τελών διαδρομής, από το αποθεματικό? Θα γνωρίζετε σαφώς ότι το δημόσιο λογιστικό είναι αυστηρότερο αυτού ενός ΝΠΔΔ, και τι γίνεται στα περισσότερα ΝΠΔΔ που ακολουθούν το αντίστοιχο λογιστικό. Βλέπε ΕΦΚΑ, νοσοκομεία, ΟΑΕΔ, ΕΚΑΒ. Το τρελό το φαγοπότι! Για τα αρπαχτικά....Δεδομένων και των ρυθμίσεων που περιλαμβάνονται στο παρόν προσχέδιο νόμου, περί μεταφοράς υπολοίπων στον αποθεματικό για να επιστραφούν μετέπειτα στις αεροπορικές εταιρίες, θα έχουμε ξεκάθαρο γλέντι...! Εν μέσω Covid-19 αναστατώνεται ολόκληρη την ΥΠΑ και την ωθείτε ξεκάθαρα σε σκληρές απεργιακές κινητοποιήσεις, οι οποίες θα πλήξουν ξεκάθαρα τον τουρισμό. Η εξυγίανση της ΥΠΑ και του προυπολογισμού, που συμφωνώ, πρέπει οπωσδήποτε να γίνει , θα μπορούσε να επιτευχθεί σε μία αυτοτελή δημόσια υπηρεσία με πλήρη διαφάνεια τηρώντας το αυστηρότερο λογιστικό του δημοσίου. θα προέτρεπα τους πολιτικούς παράγοντες να λάβουν σοβαρά υπόψιν τις αλλαγές που προτείνονται στη διαβούλευση και να μην απογοητεύσουν τουλάχιστον τους ίδιους τους ψηφοφόρους τους.