Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 23 Άδειες οδήγησης – Κυρώσεις – Άδειες εκπαιδευτών υποψήφιων οδηγών -Τροποποίηση του άρθρου 94 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Σωκ | 22 Νοεμβρίου 2020, 18:03
Από τη στιγμή που ορθότατα και κάλλιστα νομοθετείτε επισήμως για οχήματα τύπου ηλεκτρικών πατινιών, ποδηλάτων, ηλεκτρικών ποδηλάτων κ.α. (Ε.Π.Η.Ο), ως προς τη χρήση τους στο δημόσιο οδικό δίκτυο, οφείλουν να συμπεριληφθούν στα οχήματα με υποψρέωση για άδεια οδηγήσεως και πινακίδες κυκλοφορίας, τόσο για λόγους ισονομίας όσο και στο να έχουν την ίδια αντιμετώπιση σε υποχρεώσεις με τα υπόλοιπα οχήματα. Τέλη κυκλοφορίας και διοικητικά πρόστιμα είναι πλέον απαραίτητα, καθώς κυκλοφορούν κατά το δοκούν όπου επιθυμούν, τόσο στο πεζοδρόμιο, όσο και σε όλες τις λωρίδες κυκλοφορίας παρά το ότι νομοθετείτε να μη μπορούν να οδηγήσουν σε δρόμους όπου η κίνηση είναι άνω των 35km/h. Αν δεν γνωρίζουν την ύπαρξη ποινών και πολύ περισσότερο αν δε πειστούν για τη συνεχή διεξαγωγή ελέγχων από τη τροχαία, δε θα αλλάξει κάτι επί της ουσίας, ό,τι κι αν καλόπιστα νομοθετήσετε.