Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 18 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς Ε.Π.Η.Ο. -Τροποποίηση του άρθρου 40 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Σωκ | 22 Νοεμβρίου 2020, 18:58
Σχετικά με το: 12. Όποιος παραβαίνει τις διατάξεις του παρόντος άρθρου τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ, πλην των περ. στ` και ζ’ της παρ. 1, στις οποίες ο παραβάτης τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα (150,00) ευρώ και αφαίρεση επιτόπου της άδειας ικανότητας οδηγού για τριάντα (30) ημέρες, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία του άρθρου 103». Για τον παραπάνω λόγο, θα πρέπει όλα τα Ε.Π.Η.Ο. να συμπεριληφθούν στα οχήματα που οφείλουν να φέρουν άδεια και πινακίδα κυκλοφορίας. ΄ Επίσης,λόγω του ότι θα απασχολούν κανονικά το οδικό δίκτυο της χώρας, οφείλουν να έχουν και τις ίδιες υποχρεώσεις με τα κανονικά οχήματα, σε Τέλη Κυκλοφορίας καθώς και να φέρουν Άδεια Ικανότητας Οδηγήσεως. Ο λόγος δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να είναι εισπρακτικός, αλλά αποκλειστικά για τη δημιουργία νοοτροπίας ευθύνης ως προς τη κίνηση στο δημόσιο οδικό δίκτυο με ΕΠΗΟ. Σχετικά με το: 4. Οι οδηγοί ποδηλάτων, μοτοποδηλάτων και Ε.Π.Η.Ο. απαγορεύεται να μεταφέρουν επιβάτες στα οχήματά τους. Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται η μεταφορά ενός μόνο επιβάτη σε ποδήλατο που έχει δύο ζεύγη ποδοστροφάλων και διαθέτει, από κατασκευή, μόνιμο πρόσθετο κάθισμα, ως και σε μοτοποδήλατο, που διαθέτει, από κατασκευή, προσαρμοσμένο σταθερό πρόσθετο κάθισμα. Οι οδηγοί μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων επιτρέπεται να μεταφέρουν επιβάτη μόνο μέσα στο ειδικό καλάθι, αν υπάρχει για τον σκοπό αυτό και σε πρόσθετο κάθισμα, το οποίο είναι σταθερά προσαρμοσμένο, από κατασκευή, πίσω ή δίπλα από τη θέση του οδηγού. Πρόσθεση στις εξαιρέσεις για μεταφορά με παιδικό κάθισμα σε ποδήλατο και γενικότερο σε ΕΠΗΟ (πχ με μάρσιπο)