Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Θοδωρής Σολδάτος | 22 Νοεμβρίου 2020, 20:46
Η χρήση του κράνους πολύ σωστά παραμένει προαιρετική στο ποδήλατο καθώς η προστασία που προσφέρουν σε καθημερινή χρήση είναι πολύ μικρή (σε σχέση για παράδειγμα με τα μοτοσυκλετιστικά κράνη). Τυχόν υποχρεωτική χρήση τους θα αποθάρρυνε τη χρήση του ποδηλάτου τη στιγμή που το επιθυμητό είναι η αύξηση της χρήσης του ποδηλάτου. Τα περισσότερα θύματα κρανιοεγκεφαλικών κακώσεων άλλωστε ανήκουν στις κατηγορίες των πεζών και των επιβατών/οδηγών αυτοκινήτων, αλλά εκεί η επιβολή υποχρεωτικής χρήσης κράνους θα φάνταζε παράλογη. Η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα μηχανοκίνητα οχήματα εντός κατοικημένων περιοχών θα είχε πολύ θετικά αποτελέσματα στην οδική ασφάλεια και ανεξάρτητα από ποδήλατα/Ε.Π.Η.Ο.