Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 16 Όρια ταχύτητας των Ε.Π.Η.Ο. – Τροποποίηση του άρθρου 20 του Κ.Ο.Κ. Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης | 22 Νοεμβρίου 2020, 20:19
(1) Μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση στο θέμα του ορίου ταχύτητας ηλεκτρικών ποδηλάτων θεωρώ, είναι: τα αμιγώς ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα να έχουν όριο ταχύτητας τα 32χλμ, αφού είναι μια λογική ταχύτητα, η οποία μπορεί να αναπτυχθεί και από ένα μη υποβοηθούμενο ποδήλατο. Έτσι ώστε να βοηθήσει ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας, χαμηλότερης μυικής ικανότητας ή με προβλήματα σε αρθρώσεις κλπ, να ενσωματώνονται καλύτερα στη κίνηση με τα άλλα οχήματα, να μην "αργοπορούν" τους υπόλοιπους οδηγούς ώστε να αποφεύγονται επικίνδυνοι ελιγμοί από οχήματα που έχουν τη τάση να κινούνται γρηγορότερα. (2) Εφόσον στα ηλεκτρικά πατίνια λειτουργούν με "χειρόγκαζο", θα μπορούσαν και στα ηλεκτρικά ποδήλατα να επιτρέπεται η δυνατότητα μέχρι τα 20χλμ να είχαν την επιλογή του "χειρόγκαζου". (3) Πρέπει να δοθεί προσοχή στο θέμα οριοθέτησης της ταχύτητας των ποδηλάτων γιατί στη πραγματικότητα οι ποδηλάτες δρόμου, επαγγελματίες και ερασιτέχνες κινούνται με ταχύτητες από 30χλμ έως 60χλμ περίπου. Οπότε με αυτές τις οριοθετήσεις καθιστούν αδύνατη κάθε αθλητική χρήση του ποδηλάτου, αφού θα ελέγχονται και οι ποδηλάτες κατά τους ίδιους νόμους