Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Θεμιστοκλής Νικολετόπουλος | 23 Νοεμβρίου 2020, 10:05
Είναι ολέθριο λάθος να απαγορευτεί η κίνηση των ποδηλάτων στους δρόμους που η επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι άνω των 50 μχλμ. Θα σήμαινε πως οι άνθρωποι που μετακινούνται με ποδήλατο από την κατοικία στη δουλειά τους δεν θα μπορούν να πάνε. Δρόμοι όπως η Λ. Κηφισιάς ή η Λ. Βουλιαγμένης ή η Λ. Ποσειδώνος σε όλο το μήκος τους θα ήταν απαγορευμένοι, άρα οι ποδηλάτες (commuters) που μεταβαίνουν με ποδήλατο στην Αθήνα από Βούλα, Γλυφάδα, Βουλιαγμένη κλπ θα ήταν παράνομοι. Αντίστοιχα θα είναι παράνομες όλες οι ποδηλατικές προπονήσεις εντός της επικράτειας, εφ' όσον γίνονται πάντα σε δρόμους που μπορεί κανείς να διατηρήσει σταθερή μέση ωριαία ταχύτητα, που είναι το ζητούμενο. Μετατρέπει την ποδηλασία σε δραστηριότητα παιδική ή γεροντική. Δείχνει να έχει αποφασιστεί από ανθρώπους που μόνο ποδηλάτες δεν είναι. Οι ποδηλάτες θα αντισταθούμε σύσσωμοι σε περίπτωση επιβολής του μέτρου που αποθαρρύνει στην ουσία του την χρήση ποδηλάτου σε μια περίοδο που ακριβώς είναι το ασφαλέστερο και πλέον ενδεδειγμένο μέσο μετακίνησης.