Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 16 Όρια ταχύτητας των Ε.Π.Η.Ο. – Τροποποίηση του άρθρου 20 του Κ.Ο.Κ. Σχόλιο του χρήστη Ευάγγελος Κερχουλάς | 24 Νοεμβρίου 2020, 02:48
Δεδομένου ότι και άλλες χώρες όπως οι ΗΠΑ, όπου η μικροκινητικότητα είναι εξαιρετικά διαδεδομένη, έχουν αποδεχτεί ως όριο ταχύτητας για τα ΕΠΗΟ τα 30km/h, και για το λόγο ότι ακόμα και σε αστικό ιστό, όπου το όριο ταχύτητας για τα αυτοκίνητα είναι αυτή τη στιγμή 30, τα 25km/h που προτείνετε ως όριο ταχύτητας των ΕΠΗΟ προκαλούν μια καθυστέρηση της ροής της κυκλοφορίας, με όσους κινδύνους συνεπάγεται αυτό για τους αναβάτες τους. Συνετό θα ήταν λοιπόν, εφόσον το όριο ταχύτητας των αυτοκινήτων εντός πόλεων σύντομα θα θεσμοθετηθεί να μειωθεί στα 30Km/h, να υπάρξει ένα κοινό όριο ταχύτητας με τα ΕΠΗΟ, τα 30km/h θα είχαν μια λογική. Επίσης δεδομένου ότι έχουν εισαχθεί ήδη πολλά μοντέλα escooters που αυτή τη στιγμή έχουν ως τελική άνω των 40-50Km/h, πρέπει να θεσμοθετηθεί μια νέα κατηγορία η οποία να έχει ως προϋποθέσεις ανάλογες της κατηγορίας των 50cc κυβισμού δίκυκλων. Διαφορετικά αφήνετε ένα μεγάλο φάσμα χρηστών escooters σε γκρίζα ζώνη.