Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Ιωάννης | 24 Νοεμβρίου 2020, 03:25
Καλημέρα σας, -Αδιανόητη- η σκέψη και μόνο για απαγόρευση της χρήσης ηλεκτρικών ποδηλάτων σε δρόμους με όριο μεγαλύτερο των 50 km/h! Η σωστή κατεύθυνση (αυτή που και σε παγκόσμια βάση εφαρμόζεται) είναι η μείωση των ορίων ταχύτητας έτσι ώστε να επιτευχθεί σύγκλιση στις ταχύτητες των υπολοίπων οχημάτων με αυτές των ηλεκτρικών ποδηλάτων! Έτσι, όχι μόνο θα κινούνται οι χρήστες των ηλεκτρικών ποδηλάτων με ασφάλεια σε τέτοιους δρόμους τόσο για τους ίδιους όσο και για τους άλλους αλλά αυτό θα αποτελέσει και επιπλέον κίνητρο για πολλούς να επιλέξουν αυτόν τον εναλλακτικό -και πλέον φιλικό προς το περιβάλλον- τρόπο μετακίνησης. Ο νομοθέτης θα πρέπει να καταλάβει πως με ένα ηλεκτρικό ποδήλατο μπορεί κάποιος σε καθημερινή βάση να διανύει αποστάσεις ακόμα και 50 χιλιομέτρων από και προς την εργασία του. Σε ένα κόσμο που η πράσινη ανάπτυξη αποτελεί αναγκαιότητα η Ελλάδα δεν μπορεί να θεωρεί παράνομους αυτούς που την υποστηρίζουν. Ευχαριστώ!