Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 16 Όρια ταχύτητας των Ε.Π.Η.Ο. – Τροποποίηση του άρθρου 20 του Κ.Ο.Κ. Σχόλιο του χρήστη Μάριος Βραχιολιδης | 24 Νοεμβρίου 2020, 09:52
Στο μόνο σημείο στο οποίο θα είμαι αντίθετος είναι στους δρόμους που μπορούν να κινούνται εντός πόλεως τα ΕΠΗΟ. Κύριοι, τα ΕΠΗΟ τα οποίο βοηθούν στην αποσυμφόρηση της ατμόσφαιρας και κυκλοφορίας έχουν ένα μεγάλο μείον, δεν μπορούν μεγάλες ανηφόρες, αυτό σαν αποτέλεσμα έχει να χρειαστεί ορισμένες φορές για λίγα χιλιόμετρα να κινηθούν, στην δεξιά μεριά της δεξιάς λωρίδα σε λεωφόρους όπως, η Συγγρού, η Κηφισίας, η μεσογείων. Και σε ορισμένα σημεία τους ή κυκλοφορία τους απαγορεύεται όταν έχουν τον κανόνα να μην κυκλοφορούν σε λεωφόρους με όριο ανώτερο των 50χλμ. Πρέπει να εξεταστεί αυτή η λεπτομέρεια η οποία είναι πολύ σημαντική από την στιγμή που δεν έχει φροντισει η πολιτεία σε τέτοιους λεωφόρους να μας παρέχει μία λωρίδα για ποδήλατα που να χρησιμοποιείτε έστω και παράλληλα με την δεξιά λωρίδα.