Αρχική Αναδιοργάνωση ΥΠΑΆρθρο 1 – ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Ενωτική Συνδικαλιστική Κίνηση ΥΠΑ - (ΕΣΚ-ΥΠΑ) | 10 Αυγούστου 2010, 23:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και της τρόικας με το νομοσχέδιο αυτό, έρχεται να εφαρμόσει στη χώρα μας του 4 κανονισμούς για τον Ενιαίο Ευρωπαϊκό Ουρανό (ΕΕΟ) που ψήφισε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μαζί με τη ΝΔ και το ΣΥΝ. Οι κανονισμοί αυτοί ήταν απαίτηση των αεροπορικών εταιριών για μείωση του κόστους πτήσης και αύξηση των κερδών τους και επιβάλλουν το διαμελισμό της ΥΠΑ σε Εποπτική Αρχή και Πάροχο. Η ΝΔ όταν ήταν κυβέρνηση έφτιαξε την Εποπτική Αρχή Αεροναυτιλίας. Το ΠΑΣΟΚ σήμερα συνεχίζει και φτιάχνει τον πάροχο, βαφτίζοντας αναδιοργάνωση της ΥΠΑ το συνεχιζόμενο κομμάτιασμά της. Η δημιουργία Παρόχου Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας και το ‘κρύψιμο’ κάτω από μια ΓΔ, δεν σημαίνει τίποτα θετικό για το μέλλον ούτε της ΥΠΑ ούτε των εργαζομένων, όπως προσπαθούν να μας πείσουν κυβέρνηση και συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες του χώρου που διαγωνίζονται στη νομή της πίττας, στηρίζοντας τον ΕΕΟ, και αφήνοντας στο απυρόβλητο τη πολιτική των αναδιαρθρώσεων της ΕΕ που εφαρμόζεται από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ εδώ και χρόνια και που η πολιτική αυτή είναι υπεύθυνη για ότι συμβαίνει στο χώρο των αερομεταφορών, και όχι μόνο. Μαζί με τη δημιουργία του Λειτουργικού Τμήματος Εναέριου Χώρου Blue Med (FAB) που παραχωρεί κυριαρχικά δικαιώματα Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας σε υπερεθνικά κέντρα – εταιρίες ιδιωτικού δικαίου, αποτελεί ένα ακόμα μεγάλο βήμα προς τη κατεύθυνση διάλυσης της ΥΠΑ και δεινών στις εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων. ΟΛΕΣ οι συνδικαλιστικές ηγεσίες του χώρου γνωρίζοντας τις συνέπειες βρίσκονται σε αγώνα δρόμου για το ποιος θα αρπάξει αρμοδιότητες και θέσεις στο πάροχο, τώρα που διαλύεται η ΥΠΑ. Αυτό είναι φανερό και από τα σχόλια εδώ στη λεγόμενη διαβούλευση Δείχνουν έτσι και στη πράξη τι εννοούσαν τόσα χρόνια με το «ΥΠΑ ΕΝΙΑΙΑ και ΔΗΜΟΣΙΑ», που τάχα υποστήριζαν, αφού παράλληλα θεωρούν την εφαρμογή του ΕΕΟ υποχρέωση της χώρας!! Δημιούργησαν στους εργαζόμενους αυταπάτες ότι «ΥΠΑ ΕΝΙΑΙΑ και ΔΗΜΟΣΙΑ» και ΕΕΟ είναι πράγματα συμβατά και γι αυτό είναι υπεύθυνες για τη σημερινή κατάντια του συνδικαλιστικού κινήματος στην ΥΠΑ. Παράλληλα δε νοιάζονται καθόλου για το ξεπούλημα των περιφερειακών αεροδρομίων στο ιδιωτικό κεφάλαιο που θεσμοθετείται με αυτό το νομοσχέδιο. Έχουν τεράστιες ευθύνες για τις επώδυνες εξελίξεις που θα επακολουθήσουν τη διάλυση της ΥΠΑ τόσο στη χώρα όσο και στους εργαζόμενους της ΥΠΑ. Η πρόσφατη ιστορία δείχνει ότι αφού οι ηγεσίες αυτές χρησιμοποιήθηκαν από τις κυβερνήσεις για να περάσουν τα σχέδιά τους υπνωτίζοντας το συνδικαλιστικό κίνημα για να περάσουν ανώδυνα τα σχέδια τους, οι εργαζόμενοι είχαν την τύχη που έχουν και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι, όπως γίνεται αυτό το διάστημα με τους ΕΕΚ σε Γαλλία και Ισπανία. Οι εργαζόμενοι δεν έχουν άλλη επιλογή από το να παραμερίσουν αυτές τις πλειοψηφίες και να πάρουν τη τύχη στα χέρια τους, έστω και τώρα. Η ΕΣΚ απορρίπτει τον ΕΕΟ και αγωνίζεται για κρατικό Ενιαίο Φορέα Αερομεταφορών με κρατικά αεροδρόμια.