Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ύπαρξη χειρόγκαζου ή όπως αλλιώς περιγράφεται δε θα πρέπει να είναι αιτία απαγόρευσης της κυκλοφορίας του συγκεκριμένου είδους οχήματος εάν και εφόσον αυτός ο μηχανισμός ανεβάζει την ταχύτητα έως 25 χλμ/ωρα το μέγιστο. Ατυχήματα συμβαίνουν ακόμη και με τα απλά ποδήλατα. Το ίδιο και με τα ηλεκτρικά ποδήλατα που φτάνουν μέγιστες πολύ μεγαλύτερες με απλή πίεση του πεντάλ. Ένα δίκυκλο με ηλεκτρική υποβοήθηση, πεντάλ, μοτέρ έως 250W και δυνατότητα μέγιστης ταχύτητας έως 25 χλμ/ώρα (που συνυπολογίζοντας το βάρος του επιβάτη είναι πολύ μικρότερη) με χειρογκαζο είναι ασφαλές στον ίδιο βαθμό -ισως και σε μεγαλύτερο- με άλλα που ήδη επιτρέπονται. Υπάρχει κοινό που προτιμά αυτην την κατηγορία. Και είναι άδικο να μην βρεθεί τρόπος να συμπεριληφθεί στην επιτρεπόμενη και μάλιστα με επιδότηση. Δεν λειτουργεί με βάση την προστασία του περιβάλλοντος?