Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 29 Κυκλοφορία ποδηλάτων με υποβοηθούμενη ποδηλάτησηΣχόλιο του χρήστη Green Motors | 25 Νοεμβρίου 2020, 10:16
Με τα πρόσφατα μέτρα επιδότησης, τα ηλεκτρικά ποδήλατα έγιναν πολύ προσιτά. Το μέτρο προφανώς κάποια στιγμή θα σταματήσει και τα ηλεκτρικά ποδήλατα θα ξαναγίνουν πολύ ακριβά για τους περισσότερους. Μια προσιτή λύση μέχρι τώρα είναι τα κίτ μετατροπής, όπου ένας πολίτης με μικρό κόστος μπορεί να αξιοποιήσει ένα ποδήλατο που ήδη κατέχει. Ο καθένας μπορεί να αγοράσει κιτ μετατροπής στο διαδίκτυο, απο οποιαδήποτε χώρα στην ΕΕ (π.χ στη Γερμανία) όπου πωλούνται ελεύθερα και να το τοποθετήσει μόνος του. Έγγραφα νομιμοποίησης ΕΝ15194 βάζουν στο κουτί. Δεν είναι καλύτερα για την οικονομία αλλά και για την ασφάλεια των αναβατών να διευκολύνετε Ελληνικές εταιρείες να κάνουν τη δουλειά ? Για το θέμα ελέγχου συμμόρφωσης με το ΕΝ 15194 ΜΟΝΟ 2 τρόποι υπάρχουν 1/ βλέπεις αν υπάρχει εγκατεστημένο γκάζι 2/ το καβαλάς και βλέπεις αν πάει πάνω απο 25χμ/ω Το θέμα ελέγχου ΕΝ15194 είναι σχεδόν ακατόρθωτο και αντι να διυλίζετε τον κώνωπα, κάντε το απλό που κάνουν και στο εξωτερικό (π.χ Αγγλία) : οτιδήποτε ζυγίζει πάνω απο 30 κιλά ΔΕΝ είναι ποδήλατο και πρέπει να έχει έγκριση τύπου - πινακίδα. Αυτόματα θα αποκλείσετε ένα μεγάλο μέρος των παράνομων ΗΟ με μεγάλους / βαρείς κινητήρες - μπαταρίες, με επιδόσεις μοτοσυκλετών που " ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΠΛΩΜΑ". Αυτό θα καθαρίσει τον αθέμιτο ανταγωνισμό και θα βελτιώσει την ασφάλεια των καταναλωτών.