Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 3 Σκοπός και αρχές κατάρτισης των Σχεδίων Βιώσιμης Αστικής ΚινητικότηταςΣχόλιο του χρήστη Dimitris Litsas | 25 Νοεμβρίου 2020, 12:34
Οι κάτοχοι ισχυρότερων πατινιων είναι λάθος να τίθενται εκτός νόμου με αυτόν τον τρόπο. Επιθυμούμε να κατατασσομαστε στους κατόχους μοτοποδήλατα και να βγάζουμε ανάλογο δίπλωμα και άδεια κυκλοφορίας από το να μην μπορούμε να κυκλοφορήσουμε επ ουδενί παρά μόνο σε ιδιωτικά φυλασσόμενους χώρους.