Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Βαγγελης Ροκκος | 25 Νοεμβρίου 2020, 12:33
Οση επικινδυνοτητα κρυβει η οδηγηση μιας μοτοσυκλετας αλλη τοση υπαρχει και σε ενα ηλεκτροκινητο πατινι,ας μπουν λοιπον τα γρηγορα scooters μεσα στον ΚΟΚ και ας αντιμετωπιζονται σαν κανονικα δικυκλα,με οσα νομιμα πρεπει να υπαρχουν,αντι δηλαδη να προωθειται η ηλεκτροκινηση ακρωτηριαζεται,και ενω ειναι και φιλικη προς το περιβαλλον θα επρεπε να δωθει περισσοτερη ενθαρυνση στο να γινουν ολο και περισσοτερα τα ηλεκτροκινητα,και επιτελους πρεπει να δωθει να καταλαβετε οτι δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι 18-20 χρονων που τα οδηγουν,υπαρχουν και πολυ μεγαλυτεροι,επισης στους δρομους κυκλοφορουν δεκαδες οδηγοι πολυ πιο επικινδυνοι,οπως υπερηληκες και ανθρωποι που πηραν τα διπλωματα τους κατω απο το τραπεζι,μην τα βαζετε ολα στο ιδιο τσουβαλι!!! Μετα τιμης Βαγγελης Ροκκος