Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 16 Όρια ταχύτητας των Ε.Π.Η.Ο. – Τροποποίηση του άρθρου 20 του Κ.Ο.Κ. Σχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ | 25 Νοεμβρίου 2020, 17:45
Έχοντας 3000χλμ εμπειρίας με ΕΠΗΟ (πατίνι), ήθελα να πω τα παρακάτω. Θα βοηθούσε πάρα πολύ τους οδηγούς ΕΠΗΟ αν η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι 30χλμ/ω. Ο οδηγος του ΕΠΗΟ νιώθει πως δεν είναι βάρος στην ομαλή κίνηση της κυκλοφορίας, όπως επίσης αποτρέπει τους ανυπόμονους εκνευρισμένους οδηγούς αυτοκινήτων να κάνουν επικίνδυνες προσπεράσεις, θέτωντας σε κίνδυνο ζωές. Επίσης ένας άλλος σημαντικός παράγοντας, είναι πως η ροπή των ΕΠΗΟ επηρεάζεται σημαντικά από την τελική τους ταχύτητα. Αυτό σημαίνει ακόμα μικρότερη τελική ταχύτητα σε ανηφορικούς δρόμους. Κάτι πολύ σημαντικό, είναι πως ενας ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ατόμων, έχει προβεί εδω και πολύ καιρό σε αγορά ΕΠΗΟ μεγαλύτερης ισχύος (για την μεταφορά τους σε χώρους εργασίας κτλ.), τα οποία είναι ικανά να αναπτύξουν ταχύτητες μοτοποδηλάτων. Έχουν επενδύσει λοιπόν σ αυτό. Για να μην πάνε χαμένες τόσες-οι ώρες-μήνες εργασίας για την απόκτησή τους και να είναι νόμιμα, θα μπορούσε να προβλεφθεί κάποιο δίπλωμα, ασφάλιση, τέλη κυκλοφορίας κτλ. γι' αυτα. Τέλος, η αγορά παρέχει εδώ και πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα ΕΠΗΟ με τελική 30χλμ/ω (πχ xiaomi, ninebot κτλ.) Σε περίπτωση που αναγκαστούν οι ιδιώτες να πειράξουν το λογισμικό για τη μείωση της τελικής ταχύτητας, χάνουν τις εγγυήσεις της εταιρίας. Θα ήταν καλό λοιπόν να λάβουμε υπ όψην κι αυτή τη λεπτομέρεια (υποχρέωση δηλαδή των εταιρειών να προσφέρουν δωρεάν λογισμικό στο ΕΠΗΟ βάση νόμων, χωρίς να χάνεται η εγγύηση του οχήματος). Σε κάθε περίπτωση, τα 30χλμ/ω, προσφέρουν ομαλότερη ένταξη των ΕΠΗΟ στους δρόμους και πιο άνετη οδήγηση στον οδηγό του ΕΠΗΟ.