Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι κανονισμοι της ΕΕ έχουν σαν στόχο την καλύτερη, αποδοτικότερη και διαφανέστερη διαχείριση του Ευρωπαικού εναερίου χώρου . Η παροχή Υπηρεσιών αεροναυτιλίας γινόταν με ασφάλεια και πριν την ύπαρξη των κανονισμών. Οι πάροχοι υπηρεσιών αεροναυτιλίας είχαν ήδη δημιουργηθεί στις περισσότερες Ευρωπαικές χώρες σαν ξεχωριστές οντότητες. Σήμερα , μετά την εφαρμογή των κανονισμών , οι πάροχοι της Ευρώπης συγκεντρώνουν τις υπηρεσίες Εναέριας κυκλοφορίας, Επικοινωνιών, Πλοήγησης, Επιτήρησης και Αεροναυτικών πληροφοριών σαν υπηρεσίες μέσα στον ίδιο φορέα , έχουν πιστοποιηθεί και λειτουργούν αποτελεσματικά σε αντίθεση με την Ελλάδα που με μια παρατεταμένη δυστοκία δεν έχει μπορέσει ακόμα να δημιουργήσει πάροχο παραπαίοντας ανάμεσα σε ερμηνείες νόμων. Η Ευρωπαική πραγματικότητα είναι δεδομένη και γνωστή: Κανένας από τους παρόχους αεοναυτιλίας της Ευρώπης δεν διακρίνει ξεχωριστούς παρόχους μέσα στον φορέα που έχει δημιουργηθεί. Περιλαμβάνει υπηρεσίες, τις αναφέρει σαφώς στον οργανισμό του και τις οργανώνει αποτελεσματικά ώστε να λειτουργήσουν για τον σκοπό που δημιουργήθηκαν και τις αναπτύσσει και εκσυγχρονίζει ώστε να είναι ανταγωνιστικός στην παροχή τους. Για την εξασφάλιση δε της απαιτούμενης ασφάλειας στην παροχή αυτών των Υπηρεσιών σε όλους τους παρόχους διαφημίζεται ένα ενιαίο σύστημα διαχείρισης ασφάλειας με την δημιουργία ειδικού τμήματος το οποίο τοποθετείται στα υψηλότερα επίπεδα διοίκησης του παρόχου (κάτω από τον επικεφαλής του οργανισμού ), αφορά όλες τις υπηρεσίες και είναι οργανωτικά πάνω και έξω από αυτές είτε αυτές είναι ATS είτε CNS ή AIS. Η ύπαρξη μάλιστα και διαχείριση της ασφάλειας με μία ολοκληρωμένη μορφή στην οποία αντιμετωπίζονται όλοι οι παράγοντες και στο επίπεδο κατ'ευθείαν του επικεφαλής του φορέα αεροναυτιλίας είναι κάτι που διαφημίζεται από όλους τους παρόχους της Ευρώπης σαν ολοκληρωμένο σύστημα(integrated safety management system). Η οργάνωση αυτή είναι βεβαίως σύμφωνη με τους κανονισμούς και τα ESARRs που αναφέρονται σε αυτούς. ΄Το νομοσχέδιο θα πρέπει να εξασφαλίζει αυτούς ακριβώς τους όρους με αποτελεσματικό τρόπο και να υιοθετεί αυτήν την φιλοσοφία διαχείρισης της ασφάλειας στην αεροναυτιλία: ένα σύστημα για όλες τις υπηρεσίες , ολοκληρωμένο και σε επίπεδο κεντρικής διοίκησης του φορέα παροχής υπηρεσιών αεροναυτιλίας. Το νομοσχσχέδιο έχει σχολιαστεί στο σύνολό του από την Ένωση.