Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Νικόλαος Ζαππάς | 26 Νοεμβρίου 2020, 10:13
Προτείνεται η εφαρμογή του υπό ψήφιση νομοσχεδίου να μην έχει αναδρομικό χαρακτήρα για τα ΕΠΗΟ που αναπτύσσουν ταχύτητα μέχρι 25km/h ή ισχύ 250w (και αποκτήθηκαν προ της κατάθεσης του παρόντος νομοσχεσιου), ειδικά όσον αφορά στην υποχρεωτική χρήση κράνους. Πολλοί ιδιοκτήτες ΕΠΗΟ προμηθεύτηκαν με την καταβολή μεγάλου κόστους προ ετών τέτοια οχήματα (και χωρίς τη δυνατότητα επιδότησης), ως το μοναδικό μέσο μετακίνησης τους,για λόγους υγείας (δερματικούς ή άλλους στο τριχωτό της κεφαλής), ακριβώς λόγω του ότι δεν ήταν υποχρεωτική η χρήση κράνους με τον τότε ισχύοντα Κ.Ο.Κ. Σε κάθε αλλη περίπτωση θα επίλεγαν την αγορά ενός κλασικού βενζινοκίνητου μοτοποδηλάτου ή μοτοσυκλέτας.