Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 18 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς Ε.Π.Η.Ο. -Τροποποίηση του άρθρου 40 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη ΠΑΣΕΕΕΔ | 3 Δεκεμβρίου 2020, 00:45
Όσον αφορά το κράνος στα μοτοποδήλατα έως 25χλμ/ω, θα πρέπει η νομοθεσία να προβλέπει ό,τι προβλέπει για τα ηλεκτρικά ποδήλατα 25χλμ/ω και για τα ΕΠΗΟ (πατίνια) 25χλμ/ω και όχι να είναι περισσότερο περιοριστική, λαμβανομένου υπόψη ότι το μοτοποδήλατο έως 25χλμ/ω είναι το πλέον ασφαλέστερο όχημα από τα 3 προαναφερόμενα είδη οχημάτων. Εφόσον σύμφωνα με το παρόν άρθρο θεσπίζεται η προαιρετική χρήση κράνους για τα ποδήλατα και τα ΕΠΗΟ (πατίνια) έως 25χλμ/ω, τότε κατ' αναλογία προαιρετική θα πρέπει να θεσπισθεί η χρήση κράνους και στα μοτοποδήλατα των 25χλμ/ω. ΠΑΣΕΕΕΔ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εμπόρων, Εισαγωγέων & Επισκευαστών Δικύκλων