Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Κώστας Κουτανίτης | 3 Δεκεμβρίου 2020, 01:22
Σχετικά με το σχόλιο "30 Νοεμβρίου 2020 | Γιάννης Πήττας" Πιθανόν οι αναφορές περί ποσοστού φόρτισης και τελικής ταχύτητας για το όχημα που περιγράφετε να μην αφορούν ηλεκτρικό δίκυκλο με έγκριση 168/2013. Πιθανότατα αναφέρεστε στα παράτυπα σκούτερ που έχουν κατακλύσει την αγορά, τα σκούτερ με πηδάλια, για τα οποία δεν υπάρχουν προδιαγραφές κατασκευής. Και αν για οποιαδήποτε λόγο το όχημα δεν συμβαδίζει με τους περιορισμούς της ταχύτητας 25χλμ/ω, μπορείτε να το περιορίσετε με το γκάζι και να ελέγξετε τη λειτουργία του σε ένα υπεύθυνο συνεργείο. Σχετικά με την παράγραφο β) τα ΕΠΗΟ εξ ορισμού είναι Προσωπικά Οχήματα, επομένως δεν φέρουν 2ο αναβάτη που αναφέρετε. Μηχανολόγος Μηχανικός