Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη ΠΑΣΕΕΕΔ | 3 Δεκεμβρίου 2020, 01:47
Αναφορικά με το σχόλιο του χρήστη "Στέφου Αργυρούλα", ότι πρέπει "Τα scooters με ηλεκτρική υποβοήθηση με μοτέρ έως 250 W, μέγιστη ταχύτητα 25 km/h και με χειρόγκαζο να επιτραπούν και μάλιστα δίνοντας τη δυνατότητα ποσοστού επιδότησής τους" Όταν αυτό που ζητάτε επιτραπεί, θα πρέπει να επιτραπεί για όλους και επίσημα από τις Αρχές και όχι λόγω της πρωτοβουλίας των "τολμηρών" εμπόρων που έκριναν, ότι επειδή υπάρχουν παράτυπα ηλεκτρικά ποδήλατα, έπρεπε να υπάρχουν και παράτυπα ηλεκτρικά σκούτερ. Όταν και αν θεσπιστεί αυτή η κατηγορία, θα θεσπιστεί από την ΕΕ, με προδιαγραφές και ποινές και θα είναι αφετηρία για όλους και όχι μόνο για τους "άσχετους" και "τολμηρούς" που αποφάσισαν και έκριναν από μόνοι τους για αυτό που πωλούν (και τις περισσότερες φορές και παραπλανώντας τους καταναλωτές) και το εισήγαγαν σε αθρόες ποσότητες. ΠΑΣΕΕΕΔ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εμπόρων, Εισαγωγέων & Επισκευαστών Δικύκλων