Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη ΠΑΣΕΕΕΔ | 3 Δεκεμβρίου 2020, 02:49
Αναφορικά με τα σχόλια των: 22 Νοεμβρίου 2020, 17:49 | Δημήτρης Σκιάννης & 27 Νοεμβρίου 2020, 14:13 | Κοινότητα Ελλήνων χρηστών ΕΠΗΟ Οι κοινότητες χρηστών ΕΠΗΟ αναφέρονται επιτέλους και υποστηρίζουν την ισοδυναμία διπλωμάτων οδήγησης, που αποτελεί ένα χρόνιο αίτημα του ΠΑΣΕΕΕΔ. Ο ΠΑΣΕΕΕΔ προτείνει την ισοδυναμία διπλώματος οδήγησης αυτοκινήτου Β με μικρού κυβισμού δίκυκλα, όπως παρουσιάζεται κατωτέρω: Πώς έχουν εφαρμόσει την ισοδυναμία διπλώματος αυτοκινήτου με μοτοποδηλάτου 50cc ; Όλες οι ευρωπαϊκές χώρες, εκτός της Ελλάδας, παρέχουν την ισοδυναμία Β/ΑΜ: χωρίς καμία προϋπόθεση, χωρίς επιπλέον εξετάσεις σε κρατικό φορέα και μαθήματα σε σχολές. Πώς έχουν εφαρμόσει την ισοδυναμία διπλώματος αυτοκινήτου με ελαφρύ δίκυκλο 125cc ; Όλες οι χώρες παρέχουν την ισοδυναμία Β/Α1 χωρίς καμία επιπλέον θεωρητική ή πρακτική εξέταση από κρατικό φορέα Ορισμένες χωρίς ηλικιακές προϋποθέσεις (Ιταλία). Ορισμένες μόνο με τυπικές προϋποθέσεις ηλικίας, ετών κατοχής διπλώματος Β (Ισπανία, Πορτογαλία) ή μόνο με θεωρητικά μαθήματα (Λουξεμβούργο). Στις χώρες που παρέχουν την ισοδυναμία χωρίς μαθήματα και εξετάσεις, περιλαμβάνονται η Ιταλία και η Ισπανία, χώρες με μεγαλύτερο στόλο δικύκλων σε σχέση με την Ελλάδα και με ταμπεραμέντο οδηγών και συνθήκες οδήγησης παρόμοιες με την χώρα μας. Από 1/1/2020, σε αυτές τις χώρες προστέθηκε και η Γερμανία, η οποία πλέον επιτρέπει την ισοδυναμία Β/Α1 χωρίς εξετάσεις, με βασικές προϋποθέσεις την κατοχή διπλώματος Β για 5 έτη και ελάχιστη ηλικία 25 έτη. Όσες χώρες δεν έχουν προχωρήσει ακόμη σε επέκταση της ισοδυναμίας Β/Α1 (αυτοκινήτου/μοτο 125cc) καλύπτονται από την ισοδυναμία Β/ΑΜ (αυτοκινήτου/μοτο 50cc) καθώς σ' αυτές τις χώρες η χρήση δικύκλου δεν είναι σημαντική. ΠΑΣΕΕΕΔ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εμπόρων, Εισαγωγέων & Επισκευαστών Δικύκλων