Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το σχόλιο 25 Νοεμβρίου 2020, 08:30 | Αργυρώ Σε έναν τροχονομικό έλεγχο, αν βρεθεί ΕΠΗΟ (πατίνι) να τρέχει 35 ή 45χλμ/ω σημαίνει ότι το όχημα είναι παράτυπο, είτε εκ κατασκευής είτε με τροποποίηση. Το ίδιο θα ισχύει και για ένα ηλεκτρικό μοτοποδήλατο των 25χλμ/ω (η νέα κατηγορία μοτοποδηλάτων του 168/2013 που θεσπίζεται στο παρόν νομοσχέδιο) Για αυτό και στους ανωτέρω 2 τύπους οχημάτων επιτρέπεται η αυτόνομη κίνηση (με γκάζι), επειδή ακριβώς μπορεί να ελεγχθεί η παρατυπία του οχήματος. Σε ηλεκτρικό ποδήλατο με υποβοήθηση, αν επιτραπεί η αυτόνομη κίνηση, σε περίπτωση που βρεθεί να τρέχει με 45χλμ/ω, ο αναβάτης θα επικαλεσθεί, ότι το όχημα είναι νόμιμο, δεν είναι παραβιασμένο και ότι έφτασε τα 25χλμ/ω με χρήση του μοτέρ και ότι ο ίδιος κατόπιν εύκολα έδωσε την επιπλέον ώθηση, ώστε τα όχημα να φτάσει τα 35 ή 45 χλμ/ω. Ένας επιπλέον λόγος που δεν πρέπει να επιτραπεί η αυτόνομη κίνηση είναι, ότι ο σχετικός νόμος για τα ηλεκτρικά ποδήλατα είναι Κοινοτικός και επομένως πρέπει να αλλάξει από την Κοινότητα και όχι κάθε κράτος να θέτει δικούς του κανόνες, καθώς με την ίδια έγκριση τα ηλεκτρικά ποδήλατα κυκλοφορούν σε όλες τις χώρες. ΠΑΣΕΕΕΔ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εμπόρων, Εισαγωγέων & Επισκευαστών Δικύκλων