Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το σχόλιο: "24 Νοεμβρίου 2020, 23:01 | Ειδικός" Ποινές για συστήματα αναστολής προδιαγραφών (καυσαερίου, ταχύτητας) προβλέπονται μόνο για τα δίκυκλα της έγκρισης 168/2013, που αφορά μοτοποδήλατα, αλλά και τα ποδήλατα της L1e-A. Από την ΕΕ δεν προβλέπονται μέχρι στιγμής ποινές για τα ηλεκτρικά ποδήλατα. Τα κράτη αιφνιδιάστηκαν από τις παρατυπίες που άρχισαν να εφαρμόζουν έμποροι και καταναλωτές στα ηλεκτρικά ποδήλατα. Η οδηγία ΕΝ15194 είναι περιγραφική, χωρίς να υποχρεώνει τους κατασκευαστές σε λεπτομερή καταγραφή των λειτουργιών και των συστημάτων που θα πρέπει να φέρουν τα ποδήλατα, ώστε να αποφεύγονται παραβιάσεις και παρατυπίες. Με λίγα λόγια, θεωρούσαν το είδος «αγαθό» και προς το παρόν δεν υπάρχουν κοινοτικές πρωτοβουλίες για τον περιορισμό τους και θέσπιση κανόνων. Κάθε κράτος μεμονωμένα πρέπει να θεσπίσει δικούς του κανόνες και με αυτό το νομοσχέδιο τίθενται οι βάσεις για τον έλεγχο του φαινομένου και στην Ελλάδα, με ποινές σε αυτό το στάδιο αρκετά μικρές σε σχέση με αυτές που άρχισαν να εφαρμόζουν ορισμένα κράτη, όπως η Γαλλία. Στην Γαλλία, που έχει διαπιστώσει το κενό στην ΕΕ, ο Τύπος αναφέρει ότι θεσπίστηκαν μεγάλες ποινές για τις τροποποιήσεις σε ηλεκτρικά ποδήλατα (1 χρόνο φυλάκιση, 30.000€ πρόστιμα). Σχετικός σύνδεσμος : https://www.bikeit.gr/roi-eidiseon/item/23318-i-gallia-vazei-sto-mati-ta-ftiagmena-ilektrika-podilata-me-trela-prostima ΠΑΣΕΕΕΔ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εμπόρων, Εισαγωγέων & Επισκευαστών Δικύκλων