Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το σχόλιο χρήστη "25 Νοεμβρίου 2020, 10:16 | Green Motors" Σχετικά με το κιτ μετατροπής που περιγράφεται, το παρόν άρθρο του νομοσχεδίου δίνει την σχετική δυνατότητα και μάλιστα για να ελέγχονται οι παρατυπίες, όσον αφορά την αυτονομία κίνησης και την υπέρβαση του ορίου ταχύτητας, προβλέπονται οι σχετικές δηλώσεις συμμόρφωσης, ώστε να υπάρχουν και οι αντίστοιχες ποινές. Αλλά γενικά, με τις διατάξεις του ΕΝ15194, καθώς δεν περιλαμβάνουν αναλυτικά περιγραφές προδιαγραφών, δύσκολα καθίστανται ο έλεγχος αυτονομίας και ταχύτητας. Σχετικά με την πρόταση να θεσπισθεί το κριτήριο του βάρους, θα μπορούσε να ήταν θετική μια τέτοια πρόταση, αλλά μετά θα παρακάμπτονταν από τους πλουσίους που θα αγόραζαν τα ελαφριά "ποδήλατα" από ελαφρά υλικά κατασκευής. Είναι γεγονός, ότι η όλη νομοθεσία ΕΝ15194 γύρω από τα ηλεκτρικά ποδήλατα "μπάζει". ΠΑΣΕΕΕΔ Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εμπόρων, Εισαγωγέων & Επισκευαστών Δικύκλων