Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 18 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς Ε.Π.Η.Ο. -Τροποποίηση του άρθρου 40 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Νικόλαος Βούλγαρης | 3 Δεκεμβρίου 2020, 10:50
Όπως για τα ηλεκτρικά ποδήλατα 25χλμ/ω και πατίνια η Πολιτεία συστήνει και δεν υποχρεώνει τη χρήση κράνους, παρακαλώ και προτείνω το ίδιο να ισχύσει και για τα μοτοποδήλατα έως 25χλμ/ω. Τα ηλεκτρικά ποδήλατα δεν έχουν φλας, φώτα, κόρνες, καθρέπτες, τα δε πατίνια δεν έχουν τίποτα σχεδόν από παθητικά και ενεργητικά μέσα ασφαλείας και ο αναβάτης είναι όρθιος και ασταθής. Τα μοτοποδήλατα των 25χλμ/ω αντιθέτως, έχουν μέσα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας πολύ ανώτερα των πατινιών και ποδηλάτων, μεγάλη σέλα και ο αναβάτης κάθεται σταθερός σε αυτό με τα πόδια και χέρια να είναι πάντα στο πάτωμα και στο τιμόνι (είναι αυτόματα σκουτεράκια). Το μοτοποδήλατο 25χλμ/ω είναι και αυτό όχημα μικροκινητικότητας. Αν παραμείνει το κράνος υποχρεωτικό στα μοτοποδήλατα-σκουτεράκια 25χλμ/ω και στο πατίνι είναι προαιρετικό, είναι σαν να (προ)ωθείτε τον κόσμο να χρησιμοποιεί τα πιο επικίνδυνα πατίνια αντί των πλέον ασφαλών σκούτερ. Είναι απόλυτα λογικό το αίτημα και παρακαλώ να απαλλάξει το Υπουργείο τους Έλληνες και τις Ελληνίδες από την υποχρέωση κράνους στα μοτοποδήλατα των 25χλμ/ω, όπως εξάλλου το έχουν πράξει άλλες χώρες, όπως η Ολλανδία εδώ και χρόνια. Νικόλαος Βούλγαρης