Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 29 Κυκλοφορία ποδηλάτων με υποβοηθούμενη ποδηλάτησηΣχόλιο του χρήστη Κλάδος Δικύκλων ΣΕΑΑ | 3 Δεκεμβρίου 2020, 12:27
Προτείνουμε να διαγραφεί από την περίπτωση (α) η πρόταση ", εκτός της περίπτωσης που ο μηχανισμός απενεργοποιείται όταν η ταχύτητα του οχήματος υπερβεί τα 6 χλμ/ώρα," Θεωρούμε πως για την καλύτερη εποπτεία της αγοράς, θα πρέπει να αφαιρεθεί αυτή η δυνατότητα, καθώς είναι πολύ δύσκολο για τον τροχονόμο να ελέγξει αν όντως η αυτόνομη κίνηση σταματά στα 6 χλμ./ώρα. Επιπλέον σημαίνει ότι επιτρέπεται να έχει γκάζι αρκεί να απενεργοποιείται όταν η ταχύτητα του οχήματος υπερβεί τα 6km/h, γεγονός που έρχεται σε αντίθεση με τον αντίστοιχο ορισμό στον Κανονισμού 168/2013.