Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΜΕΡΟΣ Β’ ΜΙΚΡΟΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ρυθμίσεις για τα ελαφρά προσωπικά ηλεκτρικά οχήματα (Ε.Π.Η.Ο.) -Τροποποίηση του ν. 2696/1999 (Α’ 57) Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) Άρθρο 15 Ορισμοί -Τροποποίηση του άρθρου 2 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Γραμματόσης Γιώργος | 3 Δεκεμβρίου 2020, 13:06
Απάντηση στον ΠΑΣΕΕΕΔ, για την απάντηση που έδωσε στο χρήστη ΣΤΕΦΟΥ ΑΡΓΥΡΟΥΛΑ Στην Ευρώπη επιτρέπεται η κυκλοφορία των σκούτερς των 250watt, με χειρόγκαζο, με όπισθεν και με ότι άλλο μπορεί να έχει επάνω του και οδηγείται χωρίς δίπλωμα μάλιστα λόγω της μικρής ισχύος τους αντιμετωπίζονται σαν ηλεκτρικό ποδήλατο όπως και είναι λογικό. Έχω πουλήσει στη Γερμανία και ξέρω αν επιτρέπονται ή όχι. Αλλά στη Γερμανία πηγαίνουν στη τροχαία, παίρνουν νούμερο, υποχρεώνονται να τα ασφαλίσουν και τα οδηγούν κανονικά με κράνος και χωρίς δίπλωμα. Επίσης όλα αυτά σκουτερς των 250watt μπήκαν στην Ελλάδα κανονικά και νόμιμα από το τελωνείο και έχουν πληρωθεί δασμοί και φόροι. Οπότε οι τολμηροί έμποροι έκαναν τη δουλειά τους κανονικά και νόμιμα όπως προβλέπεται. Τα τελωνεία εδώ και 10+ χρόνια δεχόταν τα συγκεκριμένα οχήματα στο TARIC των ηλεκτρικών ποδηλάτων. Τον περασμένο μήνα άλλαξε αυτό και πλέον τα δέχονται στο TARIC των μοτοποδηλάτων. Όσο για αυτούς που λέτε πως παραπλανούν τους πελάτες, υπάρχει υπηρεσία στη χώρα που δέχεται καταγγελίες για τέτοια περιστατικά. με εκτίμηση, Γραμματόσης Γιώργος