Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 18 Ειδικοί κανόνες για τους οδηγούς Ε.Π.Η.Ο. -Τροποποίηση του άρθρου 40 του Κ.Ο.Κ.Σχόλιο του χρήστη Αλίν Πετράτου | 3 Δεκεμβρίου 2020, 14:42
Για τα ποδήλατα (άρα και τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα 25χλμ/ω) το κράνος δεν θα είναι υποχρεωτικό. Τα μοτοποδήλατα των 25χλμ/ω είναι πολύ ασφαλέστερα από ότι τα ποδήλατα, γιατί : - έχουν φώτα (μόνιμα αναμμένα) - έχουν κόρνα - έχουν καθρέπτες - ο αναβάτης είναι σταθερός και έχει τα πόδια πάνω στο πάτωμα - δεν έχουν ταχύτητες και πολυπλοκότητα χειρισμού 18 ταχυτήτων όπως το ποδήλατα - δεν τρέχουν πάνω από 25χλμ/ω, ενώ τα ποδήλατα (και δει τα ηλεκτρικά) μπορούν με την μυική δύναμη να αναπτύσσουν ταχύτητα 30-50χλμ/ω Επομένως, εύλογο μου φαίνεται, στο ασφαλέστερο όχημα που είναι το μοτοποδήλατο 25χλμ/ω, που έχει και περιορισμό ηλικίας (ενώ το ποδήλατο οδηγείται χωρίς περιορισμό ηλικίας) και σε αυτό να είναι προαιρετική η χρήση του κράνους.