Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 29 Κυκλοφορία ποδηλάτων με υποβοηθούμενη ποδηλάτησηΣχόλιο του χρήστη ebikeshop.gr | 3 Δεκεμβρίου 2020, 22:28
Το ηλεκτρικό ποδήλατο είναι μοντέλο πράσινης μετακίνησης. Η μετακίνηση μπορεί να είναι επαγγελματικής φύσης ,για άσκηση η για αναψυχή. Μπορούμε να αναγνωρίσουμε τα παρακάτω προφίλ αναβατών ηλεκτρικού ποδηλάτου Νεαροί αναβάτες έως 30 ετών. Θέλουν ταχύτητα δεν τους ενδιαφέρει το γκάζι (ψάχνονται για μετατροπές και βελτιώσεις) Αναβάτες 30-50 ετών Έχουν το άγχος της διαδρομής και θέλουν να έχουν και γκάζι ώστε όταν κουραστούν να μπορούν να ολοκληρώσουν την μετακίνησή τους Αναβάτες 50-60 ετών Έχουν ένα παλιό καλό ποδήλατο αλλά δεν αισθάνονται ικανοί να απολαύσουν τις διαδρομές που έκαναν νεότεροι, έτσι το μετατρέπουν σε ηλεκτρικό και θέλουν στο τέλος μιας διαδρομής υπό καθεστώς εξάντλησης την ασφάλεια του γκαζιού για να μπορούν να επιστρέψουν Αναβάτες 60 + Παλιοί απλοί ποδηλάτες που έχουν κινητικά προβλήματα αλλά θέλουν την χαρά του ποδηλάτου για την διατήρηση της κοινωνικής καθημερινότητας τους Ηλικιωμένοι με κινητικά προβλήματα που θέλουν την χαρά της μετακίνησης για να μπορούν να συνεχίσουν την κοινωνική τους ζωή (περιπτώσεις ΑΜΕΑ με ένα πόδι που μετακινούνται καθημερινά με ποδήλατο) Σας ευχαριστώ Ηλικιωμένοι συνταξιούχοι που τους αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης λόγω ηλικίας και θέλουν να συνεχίσουν την καθημερινότητα της μετακίνησης και της κοινωνικής τους ζωής Ηλικιωμένοι συνταξιούχοι που λόγω κινητικών προβλημάτων καταφεύγουν στην λύση με μετατροπή τρίκυκλου ηλεκτρικού ποδηλάτου και κινούνται αποκλειστικά με το γκάζι Συνήθως ζουν σε απομονωμένες αγροικίες κοντά σε επαρχιακές πόλεις και το τρίκυκλό τους είναι τρόπος κάλυψης καθημερινών αναγκών επιβίωσης και κοινωνικότητας Φαντασθείτε ένα ηλικιωμένο καπνιστή φανατικό λάτρη του ποδηλάτου και καθημερινό χρήστη για αστική μετακίνηση . Δεν πιστεύει στο γκάζι και δεν το χρησιμοποιεί παρά μόνο αναγκαστικά περιστασιακά. Στην καθημερινή του μετακίνηση ανεβαίνει μια μεγάλη ανηφόρα μερικές φορές πίσω από ένα λεωφορείο. Το λεωφορείο σταματά σε μία στάση και αναγκαστικά σταματά πίσω του στην ανηφόρα. Για να ξεκινήσει αναγκαστικά χρησιμοποιεί και γκάζι μέχρι να ενεργοποιηθεί η υποβοήθηση του ηλεκτρικού ποδηλάτου. Φαίνεται λοιπόν ότι η συντριπτική πλειοψηφία χρηστών αισθάνεται την ανάγκη ύπαρξης του γκαζιού άσχετα αν κάνει συστηματική χρήση η όχι. Λέμε τελικά ναι στην ύπαρξη γκαζιού και ναι στην τελική ταχύτητα στα 25 χλμ που είναι εξαιρετικά ασφαλής γενικά για ποδήλατο. Συμπληρωματικά στην Αμερική το γκάζι θεωρείται δεδομένο σε όλα τα ποδήλατα και σε εξαιρετικά ισχυρούς κινητήρες τελικής απόδοσης 60+ χλμ Σήμερα στην ευρώπη έχει ξκινήσει με σημαντική ανάπτυξη η κατηγορία ηλεκτρικών ποδηλάτων SPEED PEDELEC Η ταχύτητά τους ορίζεται στα 40 χλμ και σήμερα η νομοθεσία κυκλοφορίας τους είναι διαφορετική για κάθε χώρα εκτός Ελλάδας Το γκάζι λοιπόν δεν κοστίζει τίποτα και βοηθά όλες τις ηλικίες να έχουν επαφή με το ηλεκτρικό ποδήλατο συμβάλλοντας θετικά στην καθημερινότητά τους.