Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 29 Κυκλοφορία ποδηλάτων με υποβοηθούμενη ποδηλάτησηΣχόλιο του χρήστη Green Motors | 4 Δεκεμβρίου 2020, 07:04
Σχετικά με το σχόλιο χρήστη ΠΑΣΕΕΕΔ 3 Δεκεμβρίου 2020, 03:18 | "Σχετικά με την πρόταση της Green Motors να θεσπισθεί το κριτήριο του βάρους, θα μπορούσε να ήταν θετική μια τέτοια πρόταση, αλλά μετά θα παρακάμπτονταν από τους πλουσίους που θα αγόραζαν τα ελαφριά «ποδήλατα» από ελαφρά υλικά κατασκευής." H πρόταση να θεσπιστεί κριτήριο βάρους 30 κιλών πάνω απο το οποίο ένα δίκυκλο να ΜΗΝ χαρακτηρίζεται ως ποδήλατο είναι πολύ απλή / εύκολα ελεγχόμενη και ήδη δοκιμασμένη σε άλλες χώρες της ΕΕ. Το οτι κάποιοι ελάχιστοι πλούσιοι μπορύν να δώσουν χιλιάδες ευρώ για να αγοράσουν ελαφριά παράνομα ηλεκτρικά ποδήλατα δεν αναιρεί τον αποκλεισμό της συντριπτικής πλειοψηφίας των υπολοίπων παράνομων ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων που προσφέρονται σαν "ηλεκτρικά ποδήλατα - χωρίς δίπλωμα". Εξάλου, οι "πλούσιοι" μπορούν να αγοράσουν τα νόμιμα έτοιμα ηλεκτρικά ποδήλατα κατηγορίας L1e-B S-Pedelec (45 km/h). Το μεγάλο πρόβλημα αθέμιτου ανταγωνισμού και ασφάλειας των καταναλωτών είναι αυτά που εισάγονται σαν ηλεκτρικά μοτοποδήλατα (δασμοί 14%) και μετά πωλούνται σαν ηλεκτρικά ποδήλατα (αντί δασμων 90%) λέγοντας στο κόσμο οτι δεν χρειάζονται δίπλωμα οδήγησης. Αυτά είναι κανονικά μοτοποδήλατα με μεγάλα μοτέρ, βαριά και επικίνδυνα και δεν ακολουθούν καμία προδιαγραφή.