Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑΣχόλιο του χρήστη Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.) | 4 Δεκεμβρίου 2020, 10:38
Συμπλήρωση του παραρτήματος I ως εξής: ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΥΚΛΟΥ Σ.Β.Α.Κ. [...] 3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ 3.1. Ιστοσελίδα αναφορικά με το Σ.Β.Α.Κ. που καταρτίζεται Συμπληρώνεται ο ενιαίος εντοπιστής πόρων (URL) της ιστοσελίδας της περ. ε’ του άρθρου 4 (ιστοσελίδα του Σ.Β.Α.Κ.) με ενεργό σύνδεσμο και περιγράφεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη. 3.2 . Δήλωση πρόθεσης κατάρτισης Σ.Β.Α.Κ. Περιγράφεται η δήλωση πρόθεσης (περ. αβ’ του άρθρου 7) και αναφέρεται ο ενεργός σύνδεσμος της ιστοσελίδας του Σ.Β.Α.Κ. με αναρτημένη τη σχετική δημόσια πρόσκληση. 3.3. Προσβασιμότητα της ιστοσελίδας στα άτομα με αναπηρία Η ιστοσελίδα συμμορφώνεται πλήρως με τις προβλέψεις του ν. 4727/2020 περί πρόσβασης ατόμων με αναπηρία και την Υ.Α. με Αριθ. ΥΑΠ/Φ.40.4/1/989 ΦΕΚ 1301 Β’/12.04.2012 «Κύρωση Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.» [...] ΦΑΣΗ Β’ – ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Σ.Β.Α.Κ. [...] ΣΤΑΔΙΟ 2: ΑΝΑΛΥΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΕΝΑΡΙΩΝ 2.1 Κύρια σημεία της πρώτης διαβούλευσης με τους πολίτες και τα εμπλεκόμενα μέρη Αναφέρεται ο τρόπος της διαβούλευσης και της συμμετοχής των πολιτών και εμπλεκόμενων μερών και περιγράφονται συνοπτικά τα πορίσματα της διαβούλευσης της [περ. (ββ) της Φάσης Ανάπτυξης του άρθρου 7]. Επισυνάπτονται οι σχετικές προσκλήσεις. 2.2 Αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης κινητικότητας στην περιοχή παρέμβασης Αναφέρονται και αναπτύσσονται συνοπτικά τα κύρια σημεία της έκθεσης αποτύπωσης υφιστάμενης κατάστασης [περ. (ββ) της Φάσης Ανάπτυξης του άρθρου 7] κατ΄ ελάχιστον για τα κάτωθι: α) δημόσια μέσα μεταφοράς, β) μη μηχανοκίνητοι τρόποι μετακίνησης (πεζή, ποδήλατο), γ) προσβασιμότητα, ασφάλεια και προστασία στο δίκτυο μεταφορών για το σύνολο των χρηστών, δ) οδική ασφάλεια των χρηστών και ειδικότερα των ευάλωτων χρηστών της οδού συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία και με μειωμένη κινητικότητα, ε) διαχείριση κυκλοφορίας των οχημάτων, στ) χρήση ηλεκτροκίνησης και άλλων εναλλακτικών καυσίμων στον τομέα των μεταφορών, ζ) διαχείριση της πρόσβασης των οχημάτων διανομής, η) οργάνωση της στάθμευσης, θ) νέες τεχνολογίες στο σύστημα μεταφορών. 2.3 Δείκτες παρακολούθησης για την αποτύπωση της κατάστασης κινητικότητας Επισυνάπτεται η λίστα δεικτών [περ. (ββ) της Φάσης Ανάπτυξης του άρθρου 7]. Η λίστα πρέπει να περιέχει οπωσδήποτε δείκτες σχετικούς με την εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα. Προς τούτο προβλέπεται συνεργασία με το Παρατηρητήριο Θεμάτων Αναπηρίας της ΕΣΑμεΑ. [...] ΣΤΑΔΙΟ 4: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΚΕΤΟΥ ΜΕΤΡΩΝ 4.1. Αναλυτικός κατάλογος μέτρων και αξιολόγηση της συμβολής τους προς την επίτευξη του οράματος και των στόχων του Σ.Β.Α.Κ. Περιγράφονται ο αναλυτικός κατάλογος μέτρων του Σ.Β.Α.Κ. και η σύνδεση τους με το όραμα, τις προτεραιότητες και τους στόχους (περ. βγ’ της Φάσης Ανάπτυξης του άρθρου 7). Συγκεκριμένα τα μέτρα αναλύονται και κατηγοριοποιούνται κατ’ ελάχιστον στις κάτωθι ενότητες: 1. Ενίσχυση των δημόσιων μέσων μεταφοράς, 2. προώθηση των μη μηχανοκίνητων τρόπων μετακίνησης (πεζή, ποδήλατο), 3. εξασφάλιση της προσβασιμότητας, της ασφάλειας και προστασίας στο δίκτυο μεταφορών για το σύνολο των χρηστών, 4. βελτίωση της οδικής ασφάλειας των χρηστών και ειδικότερα των ευάλωτων χρηστών της οδού, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα, 5. μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων, [...]