Αρχική Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και ΜεταφορώνΆρθρο 2 ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Πρόιος Απόστολος | 4 Δεκεμβρίου 2020, 12:34
Στην παρ.2 «Σε περίπτωση αναγκαίας επέκτασης των διοικητικών ορίων της περιοχής παρέμβασης και ταύτισής τους με όρια άλλης, ο φορέας εκπόνησης διερευνά τη συνεργασία με τους όμορους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) α’ ή β’ βαθμού για την κατάρτιση ενιαίου Σ.Β.Α.Κ. ή για τη συμμετοχή τους στο δίκτυο φορέων με σκοπό την κατάρτιση πρόσφορων μέτρων παρέμβασης" Θα ήταν χρήσιμη η αποσαφήνιση του αν έχει δικαίωμα ένας φορέας εκπόνησης να προτείνει ένα μέτρο που εκτείνεται εκτός των διοικητικών ορίων του. θεωρώ ότι δεν είναι λογικό και νομίζω ότι δεν μπορεί να υλοποιηθεί στην πράξη. Επίσης, τι γίνεται στην περίπτωση που ο όμορος φορέας δεν δεχτεί να καταρτίσουν ενιαίο ΣΒΑΚ; ή να συμμετάσχει στο δίκτυο φορέων; προτείνω να μην μπορείς να σχεδιάσεις εκτός ορίων ΟΤΑ. Για τα μεγάλα αστικά κέντρα Αθηνών και Θεσσαλονίκης πρέπει να προβλεφθεί η εκπόνηση μελέτης ενιαίου ΣΒΑΚ